اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان معرفی شدند
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۱۴ | مرتبط با : اخبار استان | 767 views

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان پس از برگزاری انتخابات معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان شامگاه پنجشنبه در حاشیه انتخابات خانه مطبوعات جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان است لذا پیگیری های لازم برای استقرار خانه مطبوعات در این منطقه صورت گرفت.

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: در پی پیگیری های انجام شده توسط این اداره کل نخستین بار در یک استان دو خانه مطبوعات تشکیل می شود که یکی به مرکزیت جنوب و بعدی در مرکز استان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: امید است با فعالیت خانه مطبوعات جنوب کرمان منتخبان این تشکل بتوانند درخواست های اصحاب رسانه را رسیدگی کنند.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانه مطبوعات حمایت می کند تا این تشکل صنفی بتواند با تمام توان در رفع دغدغه های اصحاب رسانه و مطبوعات منطقه تلاش کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: پس از برگزاری انتخابات که با حضور نمایندگان خبرگزاری ها و مطبوعات در سالن اجتماعات مجتمع شهید مداحی پور برگزار شد، رحمان مجازی و بختیار مجاز در بخش مدیران مسوول، هدایت پیرنیا، علی سعیدی و حمید عظیمی در بخش خبرنگاران، در بخش نمایندگی ها و سرپرستی های روزنامه ها و مطبوعات سراسری سید جمال خوشکام و در بخش خبرگزاری ها حمید سعیدی به عنوان اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات معرفی شدند.

وی گفت: حجت الاسلام محمد احمدیوسفی و مهدی میجانی به عنوان دو بازرس خانه مطبوعات جنوب کرمان معرفی شدند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: همواره تشکیل هیات مدیره خانه مطبوعات از دغدغه های این اداره کل بوده که انتخابات آن امشب برگزار شد و اعضای آن مشخص شدند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR