فرماندار منوجان: توسعه خدمات سلامت از افتخارات دولت یازدهم است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۱۷ | مرتبط با : اخبار استان | 732 views

فرماندار منوجان با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت گفت: توسعه خدمات سلامت در مناطق محروم از افتخارات دولت یازدهم است.

ایوب فلاحی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان منوجان که با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان برگزار شد افزود: جایگاه بهداشت و سلامت در دین مبین اسلام به عنوان یک فریضه بیان شده است زیرا اگر سلامت در یک جامعه نباشد امنیت زیر سوال خواهد رفت.

وی بیان کرد: دولت یازدهم توجه خاصی به بخش بهداشت و درمان دارد و اجرای طرح تحول نظام سلامت موجب شده است تا دغدغه هزینه پرداخت از سوی مردم برطرف شود.

وی گفت: شخص رییس جمهوری و مدیران حوزه سلامت برای تحقق برنامه های این طرح بصورت جهادی کار کرده اند که نتیجه آن رضایتمندی مردم است زیرا امروز سطح دسترسی مردم به خدمات حوزه سلامت افزایش یافته است.

فرماندار منوجان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات بهداشتی در این شهرستان نیاز است از سوی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت توجه ویژه ای به این منطقه شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم گفت: بخش بهداشت و درمان عهده دار سلامت جامعه است و زندگی انسان ها و جامعه بستگی به سلامت آنها دارد که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم.

محمدرضا محمدی ساردو بیان کرد: در حوزه بهداشت کار برای یک مدیر زیاد است و ما منتظر طرح و برنامه از سوی مدیران هستیم و با تمام توان از طرح های سازنده حمایت می کنیم.

وی افزود: موفقیت یک مدیر در حوزه بهداشت و درمان حضور فیزیکی بیشتر و مداوم در حوزه کاری خود است تا مشکلات را از نزدیک رسیدگی و برای مرتفع کردن آنها اقدام کند.

محمدی ساردو گفت: بیمارستان منوجان فعالیت خود را آغاز کرده و این مرکز درمانی موجب شده تا بیماران شهرستان برای درمان به سایر شهرستان های همجوار مراجعه نکنند.

در این آیین از خدمات دادخدا صادقی تقدیر و مرتضی بیانی مقدم به عنوان رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان منوجان معرفی شد.

منوجان تا کرمان ۴۲۳ کیلومتر فاصله دارد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR