تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر در کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۱۸ | مرتبط با : اخبار استان | 921 views

آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمان به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

این آیین روز سه شنبه با حضور استاندار کرمان و جمعی از اساتید دانشگاه، دانشجویان و پژوهشگران در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر برگزار شد.

پژوهشگران برتر در هر حوزه و پژوهشگران برتر در عرصه های دانشجویی، دانش آموزی، دستگاه های اجرایی، فناوری، دانشگاه ها، آثار پژوهشی برتر، نشریات و مجلات دانشگاه و دانشجویان برتر هفته پژوهش در این آیین معرفی و تجلیل شدند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید باهنر کرمان در این آیین گفت: پرونده متقاضیان از تمامی موسسات و مراکز پژوهشی استان چه دولتی و چه غیر دولتی برای بررسی آثار پژوهشی و فناوری بر عهده این دانشگاه گذاشته شد.

مریم احتشام زاده افزود: کمیته علمی را در حوزه های مختلف و بخش اعضای هیات علمی و دانشجویان تشکیل دادیم و دانشگاه ها و موسساتی که متقاضی داشتند نمایندگانی را از حوزه پژوهش معرفی کردند.

وی گفت: ۱۱ پرونده در حوزه علوم پایه، ۹ پرونده در حوزه علوم انسانی، ۱۱ پرونده در حوزه علوم کشاورزی، ۱۱ پرونده در حوزه فنی و مهندسی و در حوزه دامپزشکی ۲ پرونده بررسی شد.

وی بیان کرد: پرونده پژوهشگران موسسات و دانشگاه های شهید باهنر، پیام نور کرمان، ولی عصر (عج) رفسنجان، صنعتی سیرجان، تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، دانشگاه آزاد کرمان و مرکز تحقیقات کشاورزی در کمیته علمی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع:ایرنا


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR