امام جمعه کرمان: مسلمانان می توانند رژیم صهیونیستی را منزوی کنند
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۲۱ | مرتبط با : اخبار استان | 917 views

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مسلمانان این قدرت را دارند که رژیم غاصب صهیونیستی را منزوی کنند.

آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه کرمان افزود: مسلمانان می توانستند کاری کنند که رژیم صهیونیستی در دنیا نباشد.

وی بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی دردی است که تحمل آن برای مسلمانان بسیار دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم پلید صهیونیستی هر روز عده ای را کشته، مجروح و زندانی می کند و اخیرا به مسجد الاقصی هم تعرض کرده است و نمی گذارد مسلمانان در مسجد الاقصی به عنون قبله اول مسلمانان نماز را اقامه کنند.

امام جمعه کرمان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با کمک آمریکا و دولت های غربی که دم از حقوق بشر می زنند، پلیدترین و سخیف ترین کارها را انجام می دهد و سایر کشورها هم عکس العمل نشان نمی دهند.

وی افزود: جای تاسف است که اسلام این همه امکانات داشته باشد اما یک رژیم مفسد، جنایتکار و غاصب این همه مردم فلسطین را زندانی و کشته و مجروح کند.

آیت الله جعفری اظهار کرد: بخش عمده نفت دنیا در اختیار مسلمانان و کشورهای عربی قرار دارد و مناطق سوق الجیشی در اختیار مسلمانان است اما تنها کشوری که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی عکس العمل مناسب دارد، ایران است و به همین دلیل رژیم پلید صهیونیستی دشمن سرسخت ماست.

وی با اشاره به این که برخی می گویند تا چه زمان شعار مرگ بر آمریکا را باید سر دهیم گفت: تا زمانی که آمریکا در امور کشورها مداخله می کند، در حق مسلمانان ظلم می کند و حقوق حقه کشورهای اسلامی را پایمال می کند، به شعار مرگ بر آمریکا ادامه می دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: می بینید که درباره مسایل انرژی هسته ای که با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مذاکرات صورت می گیرد نیز کارشکنی های زیادی انجام می شود.

وی اظهار کرد: مسوولان ما با ۱+ ۵ مذاکره می کنند و هنوز هم به جایی نرسیده اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از ابتدا گفتند که من خوشبین نیستم اما مذاکره کنید و می بینید که رسانه های غربی هر روز مساله جدیدی را علیه ایران بیان می کنند.

آیت الله جعفری همچنین به تاکید اسلام بر لزوم حفظ آبروی مومن اشاره کرد و گفت: شخص مسلمان باید به مسایل و واجبات دینی توجه کند و واجبات دین علاوه بر نماز و روزه، شامل مواردی از جمله امر به معروف و نهی از منکر و حسن ظن نسبت به دیگران می شود.

وی با بیان اینکه در تمامی امور زندگی باید بر اساس نظم حرکت کنیم، ادامه داد: گاهی جلساتی تشکیل می شود که افرادی را دعوت می کنند که ابتدا و انتهای آن مشخص نیست و باید زمان آن مشخص باشد.

امام جمعه کرمان ۲۴ آذرماه سالروز به شهادت رسیدن عده ای در مسجد امام کرمان در زمان پهلوی را نیز گرامی داشت.

منبع:ایرنا


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR