استاندار کرمان: سهم مالیاتی استان کاهش یافت
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۹/۳۰ | مرتبط با : اخبار استان | 640 views

استاندار کرمان از کاهش سهم مالیاتی استان خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان برای رفع مشکلات استان کرمان، دولت را همراهی می کنند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در جلسه مجمع نمایندگان استان که در شهرستان کهنوج برگزار شد، از اقدامات صورت گرفته استانداری کرمان در یک سال گذشته در استان کرمان گزارشی ارایه کرد و افزود: سهم استان کرمان در پرداخت مالیات از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به یکهزار و ۶۷۰ میلیارد تومان کاهش یافته که نتیجه پیگیری استانداری کرمان و همت نمایندگان استان است.

وی خاطرنشان کرد: عزم خودمان را برای پیگیری افزایش لایحه بودجه ۹۴ با کمک مجمع نمایندگان استان جزم کرده ایم تا بتوانیم گامی موثر برای توسعه و پیشرفت استان کرمان برداریم و طرح های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

استاندار کرمان گفت: موافقت نامه سرمایه گذاری زیادی در استان صورت گرفته که هفت درصد آنها معادل پنج هزار میلیارد تومان اجرایی شده و این معادل چند سال بودجه استان است.

وی تصریح کرد: وحدت و آرامش سیاسی بوجود آمده در استان نشان از عقلانیت و درایت سیاسی همه مسوولان است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه علاوه بر شهرستان ها سال آینده به دنبال اجرای موافقت نامه ها خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در زمینه اجرایی شدن موافقت نامه ها در استان تلاش می شود هرچند در این راستا ممکن است مشکلاتی هم باشد لذا اگر با مردم با صداقت و رو راستی سخن بگوییم، مردم همکاری می کنند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR