استاندار کرمان: رسانه ها روند موافقت نامه های سرمایه گذاری را بررسی کنند
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۰/۰۶ | مرتبط با : اخبار استان | 760 views

استاندار کرمان از رسانه های استان خواست روند اجرای موافقت نامه های سرمایه گذاری در این استان را بررسی کنند.

علیرضا رزم حسینی روز شنبه در حاشیه بازدید سرزده از معاونت برنامه ریزی استانداری کرمان در جمع خبرنگاران افزود: رسانه ها اگر بخواهند مسوولیت رکن چهارم دموکراسی کشور را به انجام برسانند باید با دو طرف امضاکننده موافقت نامه های استان کرمان مصاحبه کنند و در مورد اجرا یا اجرا نشدن این موافقت نامه ها از آنها پاسخ بخواهند.

وی بیان کرد: مطالبه گری رسانه ها از امضاکنندگان موافقت نامه های سرمایه گذاری در استان کرمان به نفع مسوولان و سرمایه گذاران است.

وی از رسانه ها خواست بعد از رصد چگونگی اقدامات و بررسی روند اجرای موافقت نامه ها به مدیریت ارشد این استان به منظور پیگیری، گزارش کار ارایه دهند.

رزم حسینی با اشاره به اینکه استانداری کرمان بازدید سرزده از ادارات را در دستور کار قرار داده است، گفت: این بازدید از دستگاه های مختلف بصورت سرزده و به منظور سرکشی از ادارات انجام می شود.

وی با بیان اینکه سال جاری در بخش بودجه برای کشور خوب بوده است، افزود: تاکنون حدود ۷۵ درصد اعتبارات در ۹ ماه گذشته دریافت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این مقدار دو برابر افزایش داشته است.

استاندار کرمان گفت: این موضوع نشان دهنده نگاه و رویکرد دولت تدبیر و امید به بخش اقتصادی به منظور رونق اقتصادی در کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال کل بودجه های تخصیص یافته در استان کرمان دریافت شود.

وی هدف بازدید از معاونت برنامه ریزی استانداری را اطلاع از آخرین اخبار موافقت نامه های سرمایه گذاری استان کرمان عنوان کرد و گفت: ۱۷ درصد از موافقت نامه های امضا شده در استان تامین مالی و بیش از شش درصد این موافقت نامه ها اجرا شده که البته کافی نیست.

رزم حسینی با اشاره به وجود برخی موانع قانونی بر سر راه اجرای موافقت نامه های سرمایه گذاری افزود: بخش دولتی باید به منظور رفع این موانع تلاش کند.

منبع:ایرنا


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR