چهارمین همایش آیین برادری در بم برگزار می شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۰/۱۱ | مرتبط با : اخبار استان | 692 views

چهارمین همایش آیین برادری روز یکشنبه چهاردهم دی ماه مصادف با ۱۲ ربیع الاول در بم برگزار می شود.

به گزارش روز پنجشنبه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت، به مناسبت ولادت فرخنده نبی مکرم اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت چهارمین همایش آیین برادری با حضور آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، ائمه جمعه و جماعات، مسوولین دستگاه های اجرایی، معتمدین و متنفذین قبائل و طوایف شهرستان های بم، نرماشیر، ریگان، فهرج، کوهبنان، عنبرآباد، کهنوج، قلعه گنج و منوجان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت نماینده نهاد در استان کرمان در این باره گفت: با توجه به تحولات اخیر جهان اسلام و بروز جریانات تکفیری در راستای پروژه اسلام هراسی، ضرورت وحدت و اتحاد مسلمانان که از اندیشه های ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی و دغدغه کنونی مقام معظم رهبری است بیش از پیش نمایان تر می شود.

سید محمد طباطبایی افزود: این همایش در راستای تبیین سیره نبی اکرم اسلام (ص) و در جهت وحدت و همدلی آحاد جامعه اسلامی و تقویت مشترکات مذاهب اسلامی، بصیرت افزایی و شناخت توطئه بدخواهان اسلام خواهد بود.

این همایش قرار است در تالار اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم برگزار شود.

بنابر این گزارش، سومین همایش آیین برادری دی ماه سال گذشته در تالار بصیرت دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کهنوج برگزار و با استقبال چشمگیر مردم منطقه مواجه شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR