همایش ملی «کرمان، امنیت، توسعه» در کرمان برگزار می‌شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۰/۲۸ | مرتبط با : اخبار استان | 578 views
همایش ملی «کرمان، امنیت، توسعه» در کرمان برگزار می‌شود

سردار حسین چناریان گفت: همایش ملی «کرمان، امنیت و توسعه» در اول بهمن ماه۱۳۹۳ در سه بازه‌ی زمانی(گذشته، حال، آینده) در کرمان برگزار می‌شود.

وی  اهداف همایش را دانش‌افزایی در زمینه‌ی نقش مسایل اقتصادی، اجتمایی و قضایی در حوزه‌ی نظم و امنیت استان کرمان، فراهم کردن شرایط تبادل نظر میان صاحب‌نظران حوزه‌ی امنیت، اقتصاد، جامعه شناسی و حقوق در جغرافیایی استان کرمان و ارتقای علمی و عملی در زمینه‌ی کارکردهای حقوقی، اقتصادی، فرهنگی و اجتمایی در حوزه‌ی نظم و امنیت ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: بازنگری در کارکردهای اقتصادی، حقوقی، اجتمایی و فرهنگی در حوزه‌ی نظم و امنیت استان کرمان به‌منظور اصلاح نواقص قانونی و راه‌کارهای اجرایی و هم‌چنین حساسیت‌افزایی در زمینه‌ی نقش مؤثر کارکردهای اقتصادی، قضایی، اجتمایی و فرهنگی مناسب و استاندارد در زمینه‌ی تأمین نظم و امنیت در جغرافیای استان کرمان، از دیگر اهداف این همایش است.

وی بیان کرد: مفاهیم، مدل‌ها و نظریه‌های توسعه، نظم و امنیت، شاخص‌های اقتصادی و آسیب‌شناسی آن و نظم و امنیت، قوانین و مقرارت(کارایی-ناکارایی) در توسعه‌ی نظم و امنیت، نقش فرهنگ سازمانی دستگاه قضایی و ناجا در نظم و امنیت، گذشته‌پژوهی، توسعه، نظم و امنیت و آینده‌پژوهی، توسعه، نظم و امنیت از مبانی و مفاهیم، نظریه‌ها و رویکردهای حوزه‌ی اجرایی همایش است.

این مقام مسئول محورهای فرهنگی- اجتماعی همایش را، آموزش متوازن، توسعه، نظم و امنیت، ویژگی‌های فرهنگی استان، نظم و امنیت، توسعه و هدایت فضای مجازی در استان، نظم و امنیت، مهاجرت، حاشیه‌نشینی در استان، نظم و امنیت، سرمایه‌ی اجتمایی، توسعه، نظم و امنیت، سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد در استان، نظم و امنیت، اقوام و طوایف در استان، نظم و امنیت برشمرد.

وی گفت: پرداختن به محورهای اقتصادی همایش با اولویت بخش کشاورزی استان، توسعه، نظم و امنیت، بخش صنعت و معدن استان، توسعه، نظم و امنیت، بخش خدمات(گردشگری، بیمه، بانک، بازار سرمایه و …) استان، توسعه، نظم و امنیت سرمایه‌گذاری(داخلی و خارجی)، توسعه، نظم و امنیت و اشتغال استان، توسعه، نظم و امنیت از محورهای دیگر این همایش است.

چناریان محورهای جغرافیایی را از دیگر محورهای این همایش برشمرد و افزود: عدالت جغرافیایی و نظم و امنیت در استان، جغرافیای طبیعی استان، توسعه، نظم و امنیت، جغرافیای سیاسی استان، توسعه، نظم و امنیت و موقیعت جغرافیایی استان، توسعه، نظم و امنیت از اولویت‌های این حوزه است.

رییس پلیس استان بیان کرد: راه‌بردهای توسعه‌ی متوازن استان، نظم و امنیت، راه‌بردشناسی پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف در استان، نظم و امنیت، راه‌برد حفظ و ارتقای سلامت(راوانی، جسمانی و اجتمایی) در استان، نظم و امنیت، فرصت‌ها و تهدیدهای استان کرمان در نظم و امنیت کشور، راه‌بردهای پیش‌روی استان برای دست‌یابی به اهداف برنامه‌ی ۲۰ ساله کشور از مهم‌ترین نگاه راه‌بردی همایش ملی کرمان، امنیت توسعه است.

گفتنی است؛ مکان برگزاری همایش کرمان، انتهای اتوبان هفت‌باغ علوی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فن‌آوری پیش‌رفته‌ی ماهان زمان، چهارشنبه اول بهمن‌ماه ۱۳۹۳ ساعت پذیرش:۷:۳۰ صبح ساعت اختتامیه: ۱۷:۲۰ عصر است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR