توهین به پیامبر (ص) با هدف جلوگیری از گرایش به اسلام انجام شد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۰۳ | مرتبط با : اخبار استان | 620 views
توهین به پیامبر (ص) با هدف جلوگیری از گرایش به اسلام انجام شد

حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه کرمان افزود: اگرچه درباره واقعی یا ساختگی بودن سناریوی توهین به پیامبر اکرم (ص) تردید وجود دارد اما احتمال ساختگی بودن آن بالاست و اگر واقعی هم باشد به وسیله عناصر داعش یعنی دست پرورده های خودشان انجام شده است.

وی بیان کرد: آنها (غرب) گروهی به نام داعش را ایجاد کردند که جنایات زیادی انجام دادند و تلاش می کنند آنها را مسلمان معرفی کنند در حالی که این گروه تروریستی هیچ ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد.

خطیب جمعه کرمان اظهار کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی در راهپیمایی ضد تروریست شرکت می کند که خود چندین قطعنامه را وتو کرده و جنایات زیادی را در قبال مردم مظلوم و مسلمان انجام داده است.

وی به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و گفت: کار اصلی این است که باید اسلام واقعی تعریف شود زیرا دشمنان درصدد هستند اسلام را به گونه ای ناصحیح به دنیا معرفی و ذهن مردم را درباره این دین آسمانی، مشوش کنند.

حجت الاسلام صباحی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه خود خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی فرموده اند که سیاستمداران و دولتمردان شما آگاهانه راه سیاست را از راه درستی جدا کرده اند.

وی افزود: در این نامه به جوانان تاکید شده است که شناخت مستقیم و بی واسطه از دین داشته باشید.

وی تصریح کرد: بر اساس فرموده ای از امام راحل توهین به پیامبر اسلام و قرآن کریم اعلام جنگ مسلحانه علیه مسلمین است.

امام جمعه موقت کرمان گفت: دشمنان ما در حالی از آزادی حرف می زنند که در کشور خود به دانشجوی محجبه اجازه درس خواندن نمی دهند و آزادی را برای فحاشی و هتاکی می خواهند.

وی در ادامه خطبه های نمازجمعه شهادت سردار رشید اسلام شهید ‘محمدعلی الله دادی’ را تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: این شهید گرانقدر با گلوله مستقیم رژِیم صهیونیستی کشته شد.

حجت الاسلام صباحی گفت: مراسم یادبود این شهید گرانقدر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ یکشنبه هفته جاری در مسجد جامع کرمان برگزار می شود.

وی بیان کرد: تمامی شهیدان ما با گلوله های رژیم صهیونیستی و آمریکا به صورت غیرمستقیم کشته می شوند اما این شهید با گلوله مستقیم آنها به شهادت رسید.

وی افزود: یکی از پرونده های سیاه رژیم منحوس پهلوی که موجب شدت گرفتن روند انقلاب مردم شد، این بود که ماشین های نظامی و هواپیماهای اسراییل با نفت ایران تامین و به سوی مسلمانان گرفته می شد و غیرت مردم این اجازه را نداد که با سرمایه مسلمانان، مسلمانان کشته شوند.

امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: کاش این غیرت در همه مسلمانان وجود داشت زیرا اگر این عزم وجود داشت رژیم غاصب صهیونیستی نابود می شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هرچه از مال و مقام دنیا که با معصیت خداوند به دست آید، آخرت فروشی است و براساس روایات موجود بدترین مردم، فردی معرفی شده که آخرت خود را برای دنیای خود یا دیگران از دست بدهد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR