مدیر روابط عمومی باشگاه: تیم فوتبال مس در شرایط مناسبی است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۰۴ | مرتبط با : اخبار استان | 616 views
مدیر روابط عمومی باشگاه: تیم فوتبال مس در شرایط مناسبی است

سعید قرایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: با جذب شش بازیکن جدید در پست هایی که واقعا به آنها نیاز داشتیم، ضعف های فنی گذشته تیم تا حدود بسیاری برطرف شده و تیمی هماهنگ شکل گرفته است.

وی گفت: بازیکنانی که به تیم مس کرمان پیوسته اند همه آماده بودند و هیچ مصدومیتی نداشتند و در نیم فصل اول نیز در تیم های دیگر توپ می زدند.

قرایی، اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی در کیش برگزار شد و همه بازیکنان، سرمربی و کادر تیم از این اردو راضی بودند که توانستیم دیدارهای تدارکاتی خوبی را نیز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط جسمی و روحی بازیکنان خوب است و خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان مصدومیت ندارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر منتظر اعلام تاریخ نهایی آغاز رقابت های لیگ دسته یک فوتبال در دور برگشت هستیم زیرا طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال قرار است نیم فصل دوم لیگ دسته اول از روز ۱۲ بهمن ماه جاری آغاز شود، اما رییس کمیته مسابقات فوتبال کشور از احتمال برگزاری بازی های لیگ یک و برتر یک هفته جلوتر، به دلیل حذف تیم ملی از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا خبر داده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت: در صورتی که این دیدارها هفته آینده آغاز شود، برای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم گل گهر سیرجان تلاش می کنیم و در صورتی که گل گهر برای این دیدار اعلام آمادگی نکند با یکی از تیم های استان کرمان بازی خواهیم کرد.

تیم مس کرمان برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال، بهنام داداش وند و محمد مختاری از گسترش فولاد، روح الله باقری از پدیده، علی حقدوست از ایران جوان بوشهر، مصطفی نوروزی از استقلال اهواز و علی یونسی از پاس همدان را جذب کرده است.

این تیم در پایان دور رفت این رقابت ها با ۱۰ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی گروه الف این مسابقات جای گرفت و در پی تلاش برای جبران نتایج ضعیف دور رفت خود مقابل حریفان است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR