بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بطور رسمی افتتاح شد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۲۰ | مرتبط با : اخبار استان | 717 views
بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بطور رسمی افتتاح شد

آیین افتتاح رسمی این بیمارستان معروف به میلاد ۲ عصر دوشنبه با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار کرمان، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و شماری از مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان در حاشیه این آیین گفت: بیمارستان آیت الله کاشانی کرمان پس از ۵۰ سال خدمت چندی قبل به کار خود پایان داد و بیمارستان پیامبر اعظم (ص) به عنوان بیمارستان جایگزین، فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر امین فخر در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: اواخر شهریور سال جاری با انتقال بیماران بخش ICU بیمارستان آیت الله کاشانی به بیمارستان جدید به صورت غیر رسمی فعالیت بیمارستان پیامبر اعظم (ص) آغاز شد.

وی بیان کرد: اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیز بعد از آغاز به کار غیر رسمی این بیمارستان پذیرای بیماران اورژانسی است و از اول مهر سال جاری بیماران به صورت الکتیو در این بیمارستان پذیرش شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: ساخت بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با ۳۰ هزار متر مربع زیربنا در پنج طبقه از سال ۸۴آغاز شد.

وی اظهار کرد: برای احداث و تجهیز این بیمارستان یکهزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان این که بیش از یک میلیون نفر بیمه شده اصلی و تبعی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: بهره برداری از این بیمارستان مجهز در ارایه خدمات هرچه بهتر به بیماران موثر است.

بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی پیامبر اعظم (ص) کرمان یکی از بزرگترین مجموعه های درمانی سازمان تامین اجتماعی در جنوب شرق کشور است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR