امام جمعه زرند: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی بصیرت بود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۲۴ | مرتبط با : اخبار استان | 646 views
امام جمعه زرند: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلی بصیرت بود

حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بار دیگر با خلق حماسه ای ماندگار تمامی معادلات و تحلیل های رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران را به هم ریختند و مشت کوبنده ای بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زدند.

وی اظهار کرد: مردم برای چندمین بار استکبار جهانی بویژه آمریکا و متحدانش را غافلگیر و بهت زده کردند.

وی تصریح کرد: ملت ایران پس از ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند که به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار بوده و از تهدیدات دشمنان هیچ هراسی ندارند و در دفاع از ارزش های والای انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

خطیب جمعه زرند همچنین با اشاره به صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی گفت: فتوای تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان رهبر مسلمانان جهان دیوار امنیت را بر سر سلمان رشدی و ناشران کتاب او خراب و زندگی را بر آنها تلخ کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بین سه تا چهار هزار کتاب علیه اسلام به چاپ رسیده رسانده اند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب هر کاری که توانست علیه کشور ما انجام داد و علت این دشمنی، استقلال طلبی ایران است.

وی تصریح کرد: علت دیگر دشمنی ها این است که پیام انقلاب اسلامی آزادگی، سربلندی، استقلال و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار بوده و دنیا به سمت مبارزه با استکبار حرکت کرده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی به دنیا فهماند هرگاه ملتی یکپارچه شود، هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آنها ایستادگی کند.

امام جمعه زرند همچنین از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه در این شهرستان خبر داد و از جوانان علاقمند خواست برای ثبت نام به حوزه های علمیه مراجعه کنند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR