راهکار تازه‌ای برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها اندیشیده شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۲۶ | مرتبط با : اخبار استان | 566 views

راهکار تازه‌ای برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها اندیشیده شود

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه مسئولان در برابر حضور باشکوه مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن بر رفع مشکلات جامعه همت ویژه داشته باشند، گفت: راهکار تازه‌ای برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان با نقل حدیثی از امام صادق(ع) اظهار داشت: حضرت می‌فرمایند «رفع حاجت و گرفتاری یک مومن نزد خداوند ارزشی بالاتر از ۲۰ حج دارد» و کاری هم که مسئولان به عهده دارند، رفع گرفتاری‌هاست.

وی با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بیان داشت: حضور باشکوه و معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشانه آگاهی، بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم ایران است.

عرب‌پور افزود: انتظار این است همانطور که مردم در صحنه برای دفاع از نظام و انقلاب خود حاضر شدند، مسئولان در مقابل این قدردانی، مشکلات مردم را با راهکارهای اساسی برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید چاره و راهکار تازه‌ای برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها اندیشیده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان حضور اعضای شوراهای فرهنگ عمومی بخش‌ها در جلسات شهرستانی و ارائه گزارش عملکرد را مورد تاکید قرار داد و گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز باید به بخش‌ها و مناطق سفر کرده و در جلسات شورا شرکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام احمد الله‌وردی امام جمعه شهداد نیز در این نشست با ارائه گزارش عملکرد شورای فرهنگ عمومی این بخش اظهار داشت: ۶۵ جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش شهداد برگزار شده و هر جلسه به طور میانگین چهار مصوبه دارد.

وی افزود: از مسئولان مختلف برای شرکت در جلسات شورای فرهنگ عمومی بخش شهداد دعوت شده و مصوبات شورا نیز به اطلاع دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط رسیده تا زمینه اجرایی آنها را فراهم کنند.

منبع:فارس


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR