لزوم راه‌اندازی بازارچه، پارک و کتابخانه بانوان در مناطق مختلف کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۱/۳۰ | مرتبط با : اخبار استان | 689 views

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالی، پارک و کتابخانه بانوان در مناطق مختلف استان کرمان امری ضروری است.

حمید ذکااسدی صبح امروز در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده استان کرمان اظهار داشت: با حضور فاطمه‌السادات حسینی در راس اداره کل بانوان استانداری کرمان و همکاری مشاوران بانوان سایر دستگاه‌ها شاهد تحرک در حوزه بانوان هستیم.

وی بیان داشت: اگر نهاد خانواده را تقویت کنیم، آن‌گاه می‌توان ادعا کرد جامعه موفقی را داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از بانوان به‌عنوان محور خانواده نام برد و خاطرنشان کرد: خانواده محور جامعه است و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بانوان منجر به ایجاد خانواده و جامعه‌ای شاداب، پویا و موفق می‌شود.

ذکااسدی ادامه داد: ایجاد پارک، بازارچه‌های خوداشتغالی و کتابخانه تخصصی بانوان در مناطق مختلف استان کرمان باید پیگیری شود.

وی عنوان کرد: باید شرایط مطلوب برای ارائه تسهیلات به بانوان در راستای ایجاد مشاغل خانگی فراهم شود، زیرا با وام‌های دارای مبالغ پایین هم می‌توان نسبت به ایجاد شغل خانگی اقدام کرد.

این مسئول افزود: موضوع بازارچه خوداشتغالی بانوان در جلساتی با حضور رزم‌حسینی استاندار کرمان مطرح شده است و به‌نظر می‌رسد راه‌اندازی این بازارچه در یکی از اماکن تاریخی شهر کرمان امری مطلوب باشد.

ذکااسدی تاکید کرد: در برخی از شهرستان‌ها به‌علت وجود مشکلات آب و هوایی، بیکاری و… شاهد بروز مشکلاتی مانند شیوع افسردگی و مشکلات روحی هستیم که راه‌اندازی مکان‌هایی مانند کتابخانه، پارک و بازارچه‌های خوداشتغالی بانوان در زمینه کاهش این آسیب‌ها موثر است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR