انجمن گردوکاران رابر آغاز به کار کرد
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۲/۱۱ | مرتبط با : اخبار استان | 612 views

انجمن گردوکاران رابر آغاز به کار کرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رابر گفت: انجمن گردوکاران شهرستان رابر با ۱۳۰ شرکت کننده و هفت عضو دائمی به عنوان هیئت رئیسه آغاز به کار کرد.

حمید محمدی‌نژاد امروز در حاشیه آغاز به کار انجمن گردوکاران رابر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: رابر با داشتن ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار سطح زیرکشت گردو یکی از قطب‌های مهم تولید گردوی باکیفیت در استان و کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: این انجمن به منظور حمایت از تولید، فرآوری، بسته‌بندی، کوتاه شدن ‌دست دلالان، حذف واسطه‌ها‌، بالا بردن بنیه اقتصادی کشاورزان و صادرات گردو به عنوان تک محصول اقتصادی شهرستان رابر راه‌اندازی شده است.

محمدی‌نژاد بیان داشت: این انجمن با ۱۳۰ شرکت کننده و هفت عضو دائمی به عنوان هیئت رئیسه کار خود را مستقل از شهرستان بافت آغاز کرد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی انجمن گردوکاران می‌تواند گامی مهم و موثر در پیشرفت اهداف اقتصادی و حمایت از کشاورزان به ویژه در حوزه‌های بیمه محصولات، خسارات ناشی از آفت کرم خراط و حمایت از تولیدات و فرآوری در شهرستان باشد.

محمدی‌نژاد‌ میزان سهم واگذاری به هر یک از متقاضیان و گردوکاران را ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: متقاضیان از ۱۲ اسفند ماه به مدت یک ماه می‌توانند با مراجعه به اداره کار و رفاه اجتماعی رابر این سهام را دریافت کنند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR