ساختمان نظام مهندسی زرند احداث می‌شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۲/۱۳ | مرتبط با : اخبار استان | 775 views

ساختمان نظام مهندسی زرند احداث می‌شود

با اعتبار ۹ میلیارد ریال ساختمان دفتر سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان زرند احداث می‌شود.
ساختمان ‌دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان زرند صبح امروز با حضور فرماندار و اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان و شهرستان زرند کلنگ‌زنی شد.

احمد سلطانی رئیس سازمان نظام مهندسی زرند در این مراسم اظهار داشت: پروژه احداث ساختمان نظام مهندسی زرند در زمینی به مساحت ۲ هزار ۵۴۰ متر مربع‌ با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر‌مربع در دو طبقه طراحی شده است.

وی افزود: طبق برآوردهای اولیه به اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ‌ریال نیاز است در فاز اول ۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و براساس اصول معماری ایرانی اسلامی احداث می‌شود.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند با اشاره به زلزله‌خیری شهرستان‌ بر مقاوم‌سازی ساخت و سازها تاکید کرد و خواستار نظارت جدی در مقاوم‌سازی ساخت و سازها در این شهرستان شد.

وی احداث ساختمان نظام مهندسی را از نیازهای شهرستان دانست و گفت: امیدواریم با مساعدت نظام مهندسی استان در سال آینده با همت، پشتکار و پیگیری‌های اعضای این دفتر نمایندگی، شاهد احداث موفق این ساختمان باشیم.

علی صادق‌زاده معاون فرماندار زرند خاطرنشان کرد: احداث ساختمانی در خور شأن جامعه مهندسان زرند و ارائه خدمات متناسب با نیازهای شهرستان می‌تواند تسهیل‌گر حل مشکلاتی باشد که هم اکنون مهندسان عضو سازمان در این دفتر نمایندگی با آن رو‌به‌رو هستند.

وی عنوان کرد: قطعاً اجرای این ساختمان در برنامه زمانبندی یک ساله نمادی از تلاش مهندسان در احداث بناهای مقاوم است تا به عنوان یک مرکز و کارگاه آموزشی برای ارائه طرح‌های ساختمانی مهندسان محیا شود.

داوری عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی استان کرمان نیز برای تامین اعتبار تکمیل این پروژه در برنامه زمانبندی قول مساعد داد.

عسکری عضو هئیت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان زرند با بیان اینکه دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان کرمان در شهرستان زرند پایگاهی برای ترویج مقررات ملی ساختمان است، یادآور شد: مهندسان شهرستان زرند در این مکان با بهره‌گیری از دانش روز بیش از گذشته نظارت مضاعف ساخت و ساز متعهدانه را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR