استاندار کرمان: ارتقای روحیه مشارکتی جوانان ضروری است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۲/۱۳ | مرتبط با : اخبار استان | 654 views

استاندار کرمان گفت: آموزش مسوولیت پذیری و ارتقای روحیه مشارکتی جوانان برای قبول مدیریت های اجتماعی امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری کرمان علیرضا رزم حسینی در نخستین نشست هم اندیشی استاندار کرمان و شورای مشاوران جوان استانداری افزود: ناامیدی و بی اعتمادی دو عامل اصلی بی تفاوتی جوانان نسبت به رخدادهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پیرامونشان است.

وی اظهار کرد: افزایش امید و سرزندگی بین جوانان از اهم وظایف گروه مشاوران جوان است.

وی گفت: جوانان در سند چشم انداز توسعه استان نقش بسزایی ایفا می کنند و باید با تمرکز زدایی به همه اقشار با تمامی گرایش ها در سراسر استان توجه و دیدگاه های همه گروه ها گردآوری شود.

استاندار کرمان بیان کرد: گفتمان اعتدال و توسعه در استان کرمان برای شکل گیری تحولی بنیادین در استان بویژه در راستای محرومیت زدایی یک اصل به شمار می رود.

وی گفت: مشاوران جوان بازوی توانمند مدیریت استان در تصمیم سازی هستند که با انگیزه و انرژی جوانی می توانند سرمنشاء اثرات مثبت و ماندگاری در این استان باشند.

رزم حسینی با تاکید بر تدوین سند مطالبات جوانان استان کرمان افزود: اعضای گروه مشاوران جوان باید برنامه های اجرایی و عملیاتی خود در حوزه های تخصصی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بانوان، خانواده، برنامه ریزی، عمرانی، سیاسی و اطلاع رسانی را هرچه سریعتر اجرایی کنند تا در باقیمانده عمر دولت تدبیر و امید اثرات آن در جامعه ملموس شود.

حسین صفریان رییس گروه مشاوران جوان استانداری کرمان نیز ضمن تقدیر از اقدامات و حمایت های استاندار کرمان، گفت: شایسته سالاری و انتخاب فراجناحی باید در انتخاب اعضای مشاوران جوان مورد توجه باشد.

اعضای گروه مشاوران جوان در ادامه به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR