اتاق فکر صدا و سیما با کارشناسان بهزیستی تکمیل می شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۱۲/۱۸ | مرتبط با : اخبار استان | 802 views
اتاق فکر صدا و سیما با کارشناسان بهزیستی تکمیل می شود

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل بهزیستی کرمان، ابوالحسن صادقی جهانی در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اهمیت پرداختن به مسایل اجتماعی از طریق برنامه های رادیو و تلویزیون افزود: بهزیستی وظایف سخت و سنگینی در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد، کودکان بی سرپرست، توانبخشی و توانمندی معلولان برعهده دارد که با توجه به نوع ماموریت صدا و سیما و بهزیستی مسوولیت های مشترکی را این دو نهاد دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه های پیشگیری بسیار کمتر از هزینه های درمان است اظهار کرد: برای آنکه جامعه را نسبت به مسایل اجتماعی روز و از صرف هزینه های گزاف مطلع کنیم می توان با کمک کارشناسان بهزیستی و ظرفیت رادیو و تلویزیون برنامه های مختلفی در بحث آموزش مهارت های زندگی، اقدامات پیشگیرانه و غیره تهیه و پخش کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با تاکید بر این نکته که رسانه متعلق به نظام است گفت: باید با استفاده از ظرفیت های قانونی و حقوقی موجود و همفکری از دیگر دستگاه ها در مسیر سلامت جامعه که ابعاد مختلفی دارد، فعالیت کرد.

وی ادامه داد: به همکاری با بهزیستی خوش بین هستم و می توان با تعامل برای ایجاد امنیت و آرامش روانی و رفاه آسایش جامعه که هدف مشترک صدا و سیما و بهزیستی است اقدامات خوبی انجام داد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با صدا و سیما گفت: جامعه امروز بدلیل قرار گرفتن در مسیر رشد و توسعه دچار فراز و فرودهایی شده است که به تبع آن با مشکلات اجتماعی فراوانی درگیر است.

عباس صادق زاده افزود: مدیریت و تعامل بین دستگاه هایی اجتماعی و صدا و سیما می تواند به اطلاع رسانی عموم و آگاهی خانواده و جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی موجود بسیار موثر باشد.

وی گفت: در صورتی که بتوان از همه ظرفیت های موجود برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده کرد می توان از صرف هزینه های گزاف بعدی خانواده ها و دولت در مورد مسایلی مانند اعتیاد پیشگیری کرد.

وی ضمن اظهار خرسندی از نگاه مثبت مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی و همکاری بیشتر بین دو دستگاه برای کاهش آسیب های اجتماعی موجود در جامعه اقدامات موثری انجام شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR