یک روز به یاد ماندنی در طبیعت
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۱/۱۳ | مرتبط با : اخبار استان | 666 views
یک روز به یاد ماندنی در طبیعت

طبیعت زیبا و پاک بهاری مردم دیار کریمان را نیز همانند سایر نقاط کشور میهمان خویش کرده است.

حضور مردم در مناطق مختلف گردشگری در حالی است که از بامداد امروز پنجشنبه شاهد رگبار و رعد و برق در شهر کرمان و برخی نقاط استان بوده ایم.

اداره کل هواشناسی وزش باد و رگبار پراکنده را برای روز طبیعت پیش بینی کرده که بتدریج کاهش ابر را تا پایان روز شاهد خواهیم بود.

اگرچه بخش اعظمی از استان پهناور کرمان توسط کویر محدود شده است اما با گشت و گذاری در این استان به طبیعتی کوهستانی، سرسبز، آبشارهایی زیبا، درختانی سر به فلک کشیده و هوایی مطبوع دست خواهی یافت.

مردم کرمان نیز همانند سایر استان ها و مناطق کشور در روز طبیعت با حضور در مناطق گردشگری و عرصه های طبیعی، پیوند خود با طبیعت و مواهب الهی آن را تجدید می کنند.

مردم سعی می کنند ضمن لذت بردن از مواهب و طبیعت خدادادی در حفظ و نگهداری و آسیب نرساندن به آن کوشا باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در رابطه با اقدامات این نهاد برای روز ۱۳ فروردین در گفت و گو با ما افزود: ۱۸۳ پارک و بوستان شهر کرمان در ۱۳ فروردین مهیای حضور طبیعت گردان و مسافران است.

علی بابایی بیان کرد: تمهیدات لازم به منظور تامین رفاه حال مردم اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: آماده سازی پارک های بزرگ شهر کرمان مانند پردیسان قائم، پارک جنگلی، شهید باهنر، شورا و مطهری نیز با توجه به استقبال مردم در سال های گذشته، به طور ویژه انجام شده است.

بابایی گفت: ازدحام جمعیت طبق روال سال های گذشته در بوستان هایی مانند شهید باهنر و مادر شهر کرمان موجب نصب سرویس بهداشتی سیار در این مکان های گردشگری و تفریحی شده است.

وی تصریح کرد: پاکت های زباله نیز ورودی پارک های بزرگ و شلوغ توسط نیروهای شهرداری توزیع می شود.

وی اضافه کرد: آبنماهای شهر کرمان در روز طبیعت به منظور نشاط بخشیدن به چهره شهر از ساعت پنج صبح روشن شده اند.

معاون شهردار کرمان گفت: اکیپ های موتوری آتش نشانی نیز در روز طبیعت با هماهنگی انجام شده در محل های خاص و مورد نظر مستقر هستند.

وی از مردم خواست در بوستان های شهری آتش روشن نکنند.

وی گفت: تردد خودروهای آتش نشانی به دلیل ازدحام جمعیت در این مکان ها در روز طبیعت دشوار خواهد بود و مردم باید شهر را از خود و ماموران شهرداری را در کنارشان بدانند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR