بازدید تیم امنیت غذایی کرمان از سه واحد تولیدی
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۱/۱۹ | مرتبط با : اخبار استان | 683 views

هیات عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی شهرستان کرمان از واحدهای تولیدی سوسیس و کالباس، کنسروجات و شیر در کرمان بازدید کردند.

معاون دادستان کرمان روز چهارشنبه در حاشیه این بازدید گفت: واحد تولید سوسیس و کالباس به دلیل نواقص موجود و وجود برخی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در سردخانه، برای مدتی غیرفعال شد تا نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

علی سیدی افزود: مواد تاریخ مصرف گذشته کشف شده در واحد تولید سوسیس و کالباس پس از تعیین دقیق وزن آن ها، صورتجلسه و معدوم می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در واحد تولیدی کنسروجات نیز مقادیری خیارشور تاریخ مصرف گذشته کشف شد که نسبت به معدوم سازی آن ها با حضور کارشناسان مربوطه اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: وضعیت واحد تولید کنسروجات کرمان در مجموع مطلوب ارزیابی شده است.

معاون دادستان کرمان به بازدید از یک کارخانه شیر در کرمان اشاره کرد و افزود: در بازدید از این کارخانه هیچ موردی از تخلف مشاهده نشد.

وی ابراز امیدواری کرد: تمام واحدهای تولیدی نسبت به سلامت محصولات تولیدی خود توجه لازم را داشته باشند.

سیدی تاکید کرد: هیات عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی از بهمن سال گذشته بر اساس نظر دادستان عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده است.

وی از راه اندازی هیات عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی از سوی دادستان کرمان به عنوان یک اقدام ابتکاری در کشور یاد کرد.

وی ادامه داد: این اقدام در سطح کشور به یک الگو تبدیل شده است.

هیات عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی شهرستان کرمان متشکل از مدیران کل و معاونان بازرسی کل،تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، پزشکی قانونی، اماکن و دستگاه قضایی این استان است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR