همسران جانبازان ۷۰ درصد کرمان تجلیل شدند
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۱/۲۵ | مرتبط با : اخبار استان | 550 views

همسران جانبازان ۷۰ درصد استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن تجلیل شدند.

پیش از ظهر امروز همسران جانبازان ۷۰ درصد استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن با حضور سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان تجلیل شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در آیین تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد استان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن گفت: حدود ۱۳ میلیون بانوی ایرانی به نام فاطمه نامیده شده‌اند که این امر موجب افتخار است.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی با بیان اینکه آیین تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد کرمان با هدف تقدیر از تلاش‌های آنها برگزار شده است، تصریح کرد: همسران جانبازان با یکدیگر هم‌خونی، هم‌خوانی، هم‌دردی و مشترکات زیادی دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ادامه داد: گاهی انسان از توانایی‌های خود بی‌اطلاع است و نمی‌داند یک انسان چقدر توانایی دارد، اما زمانی که کتاب من زنده‌ام «خاطرات معصومه آباد از دوران اسارت در زندان حزب بعث عراق» و یا کتاب زیتون سرخ «خاطرات ناهید یوسفیان همسر شهید» را بخوانید به توانایی زنان پی می‌برید.

حسنی‌سعدی اضافه کرد: زنان بزرگ پشت سر تمام مردان موفق بوده‌اند و این مردان در دامان مادران بزرگی شیر پاک خورده‌اند و بزرگ شده‌اند و همسران جانبازان از جمله این زنان بزرگ هستند.

وی ادامه داد: همسر شهید بسیار موفقی را در استان کرمان داریم که هشت فرزند تحصیلکرده را با وجود مشکلات زیاد به کشور تقدیم کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان تصریح کرد: از همسران جانبازان قدردانی می‌کنم، زیرا با وجود تمام مشکلات بدون هیچ گلایه‌ای به همسران خود خدمت می‌کنند؛ این زنان با خداوند معامله کرده‌اند.

حسنی‌سعدی به بیان خاطره‌ای از دوران اسارت خود پرداخت و افزود: آزاده‌ای داشتیم که شرایط دشواری را پشت سر می‌گذاشت و ناراحت بود، اما زمانی که همسرش نامه‌ای برای وی نوشت و درباره وضعیت فرزند وی اطلاعاتی را داد، وضعیت این آزاده تغییر کرد و حالش خوب شد.

وی خاطرنشان کرد: نقش همسران جانبازان پررنگ است و این بانوان از جانبازان به خوبی پرستاری می‌کنند و برای فرزندانشان مادر و پدر هستند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR