استاندار کرمان: طرح آبادانی قلعه گنج به عنوان الگو ارایه می شود
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۱/۲۶ | مرتبط با : اخبار استان | 604 views
استاندار کرمان: طرح آبادانی قلعه گنج به عنوان الگو ارایه می شود

علیرضا رزم حسینی عصر چهارشنبه در ادامه سفر به جنوب استان کرمان در جمع مردم قلعه گنج افزود: حیف است در این منطقه امکانات وجود داشته باشد ولی مردم محروم باشند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران پدید آمد که مردم را متدین و متمکن کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی برای آبادانی و پیشرفت مردم آمده و باید از ظرفیت های داخلی برای توسعه استان و شهرستان ها استفاده کرد.

استاندار کرمان خطاب به مردم شهرستان قلعه گنج بیان کرد: این یک اتفاق تاریخی است که بنیاد مستضعفان برای توسعه این منطقه وارد عمل شده و شما باید به عنوان سربازان آبادانی برای رسیدن به اهداف برنامه پیش رو کمک کنید.

وی با اشاره به زلزله بم افزود: سعیدی کیا به عنوان رییس کل ستاد بازسازی بم در گذشته تلاش های بسیاری کرد و بم را ساخت و امروز هم در مجموعه بنیاد مستضعفان برای توسعه این منطقه تلاش می کند.

رزم حسینی گفت: توسعه باید از روستاها آغاز شود و به شهر بیاید و در گذشته خوب عمل نکردیم که امیدواریم طرح توسعه شهرستان قلعه گنج هرچه سریع تر عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: مردم و روحانیت هم نقش موثری در این توسعه و آبادانی دارند.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هم گفت: با تشویق استاندار کرمان امروز توسعه شهرستان قلعه گنج کلید خورده است.

محمد سعیدی کیا افزود: وظیفه ما خدمت به مردم است و ما در خدمت رسانی سرباز ولایت هستیم.

در سفر رییس بنیاد مستضعفان و استاندار کرمان به جنوب استان کرمان در ۹ مهر ۱۳۹۳ تفاهم نامه اقتصادی چند جانبه ای در راستای اجرای طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بین این بنیاد و استانداری کرمان امضا شد.

مقرر شد در چارچوب این تفاهم نامه قلعه گنج به عنوان شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی به منطقه ای توسعه یافته تبدیل شود و در بلندمدت به جایگاه واقعی خود برسد.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

استان کرمان ۲۳ شهرستان دارد که هفت شهرستان آن در جنوب استان هستند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR