مس کرمان یا مس رفسنجان؟
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۲/۱۶ | مرتبط با : اخبار استان | 655 views
مس کرمان یا مس رفسنجان؟

هر نتیجه ای که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بین دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان شکل بگیرد باز هم مردم استان کرمان از اینکه یک تیم از این دیار به مرحله بالاتر می رود، خوشحال می شوند.

اما این موضوع باعث نمی شود که دیدار فردا بین دو تیم از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار نباشد زیرا همیشه دیدار این دو تیم سرشار از هیجان، کری خوانی و جذابیت بوده است و در بیشتر مواقع در شرایط حساس به هم می خورند.

در این دیدار از یک سو رفسنجانی ها که از ابتدای فصل همیشه صدرنشین یا در جایگاه دوم بودند با مربیگری وینگو بگوویچ همه تلاش خود را انجام خواهند داد تا بتوانند با برداشتن گامی محکم به لیگ برتر بیندیشند.

در سوی دیگر میدان نیز اکبر میثاقیان و تیم مس کرمان حضور دارد؛ مربی که استاد صعود به لیگ برتر است و با همین هدف به مس آمده تا تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک را به لیگ برتر صعود کند و شادمانی را به مردم کرمان بازگرداند.

شاید نکته مهم در این دیدار همان رعایت جوانمردی و انجام بازی بدون حاشیه است تا واقعا تیمی که لیاقت دارد بتواند به مرحله بعد راه یابد.

هواداران نیز باید مانند همیشه در این دیدار به تشویق تیم مورد علاقه خود بپردازند تا در پایان شادی را از آن مردم استان کنند.

دیدار دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان در ورزشگاه تختی رفسنجان برگزار می شود و بیژن حیدری با کمک اسد حاج محمد و محمدجواد مداح این دیدار را قضاوت می کنند و یاسر همرنگ و ایرج نظری داور چهارم و ناظر داوری این دیدار خواهند بود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR