میثاقیان: برای بازی پلی آف به اندازه کافی تجربه دارم
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۳/۰۴ | مرتبط با : اخبار استان | 764 views
میثاقیان: برای بازی پلی آف به اندازه کافی تجربه دارم

به گزارش روز دوشنبه باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان اکبر میثاقیان از آمادگی تیمش برای بازی پیش رو برابر استقلال خوزستان در مرحله پلی آف و صعود به لیگ برتر خبر داد.

وی با بیان اینکه بازی با استقلال خوزستان را سرنوشت ساز می دانم ادامه داد: تیم قدرتمندی داریم و موفق به کسب رتبه نخست نیم فصل دوم شده ایم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان اظهار کرد: بازیکنان و کادر فنی مس از انگیزه بالایی برای بازگشت به لیگ برتر برخوردار هستند و با اتحاد و همدلی توانسته اند در سیزده بازی نیم فصل دوم و بازی های پلی آف موفق باشند.

وی به تجربیاتش از کار در استان کرمان اشاره کرد و افزود: با وجود تجربه بالایی که در مربیگری دارم اما تجربیات جدیدی را در کارفنی و غیرفنی به دست آوردم.

وی ادامه داد: توانستیم تیمی را که در نیم فصل نخست از مسیر خود خارج شده بود، به مسیر اصلی بازگردانیم و تا به حال هم موفق شده ایم به آخرین بازی پلی آف صعود کنیم.

وی ادامه داد: امسال سخت ترین دوره مربیگری من بود و به اندازه بیست سال گذشته مربی گری ام تجربه کسب کردم.

وی استقلال خوزستان را دارای شخصیت تیمی بالا توصیف کرد و گفت: استقلال خوزستان می توانست به طور مستقیم در لیگ برتر بماند، حقش نبود که به مرحله پلی آف برسد؛ این تیم بازیکنان توانمند و با استعدادی دارد و به اندازه تیم ما از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار است.

میثاقیان اظهار کرد: همیشه تا آخرین توان برای تیمم تلاش کرده ام و در شرایطی که تمام تیم های دسته یک در استراحت هستند تیم ما حدود یک ماه است که تمرین می کند و امیدوارم نتیجه زحمات و تمرینات سخت این فصل را بگیریم.

وی ادامه داد: تیمی در کرمان وجود ندارد که در کوران مسابقات باشد و بتواند با انجام مسابقه دوستانه به آمادگی ما کمک کند.

تیم مس کرمان در بازی رفت پلی آف، امروز (دوشنبه) مهمان تیم استقلال خوزستان است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR