استاندار کرمان: جوانان پایه های استوار هر کشور هستند
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۳/۰۹ | مرتبط با : اخبار استان | 752 views
استاندار کرمان: جوانان پایه های استوار هر کشور هستند

 

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کرمان در پیام علیرضا رزم حسینی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‘إنَّ اللّه یُحِبُّ الشّابَّ الَّذی یُفنی شَبابَهُ فی طاعَهِ اللّه’

‘خداوند جوانی که جوانی اش را در اطاعت از او بگذراند دوست دارد’ پیامبر اکرم (ص)

این پیام می افزاید: جوانان پایه های استوار هر کشور هستند و بی شک سربلندی و اعتلای هر جامعه با حضور نیروی جوان آن جامعه رقم می خورد و هدر رفتن نیروی شگرف جوانان و عدم استفاده و عدم اعتماد به آن خسارت جبران ناپذیری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر نظام دیگری است.

استاندار کرمان تاکید کرد: و امروز بر ماست که با شناختن نیازها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف دار با هجمه فرهنگی استکبار و تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) برای نسل جوان به این توصیه مقام معظم رهبری که می فرمایند ‘جوان زنده و بانشاط و پر امید و پاکدامن می تواند یک تاریخ را بیمه کند’ لبیک گفت و این کشور را برای همیشه از تمامی آسیب ها ایمن ساخت.

رزم حسینی افزود: اینجانب ضمن تبریک میلاد الگوی شجاعت، حضرت علی اکبر (علیه السلام) و هفته جوان به تمامی جوانان که با تعهد، تخصص و غیرت خود همواره در ادوار و عرصه های مختلف، باعث سربلندی کشو عزیزمان ایران و استان کرمان شده اند، موفقیت، بهروزی و شادکامی این عزیزان را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم. امید است که به مدد الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) رهرو راه و رسم حسینی حضرت علی اکبر (ع) باشند.

یازدهم شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) روز جوان نام دارد که امسال با نهم خرداد همزمان شده است.

هر سال در هفته جوان برنامه های متعددی به این مناسبت اجرا می شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR