استاندار کرمان: مردم از کیفیت نان گلایه دارند
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۳/۱۱ | مرتبط با : اخبار استان | 655 views
استاندار کرمان: مردم از کیفیت نان گلایه دارند

علیرضا رزم حسینی عصر یکشنبه در نشست سند بخشی امنیت غذایی (سند نان) در استانداری کرمان افزود: اقتصاد نانواها به دلیل رقابتی نبودن، ضعیف است.

وی تاکید کرد: نانوایی ها باید بر اساس بهداشت نانی که تولید می کنند امتیاز بندی شوند.

وی گفت: در زمینه تولید نان سالم می خواهیم از انتهای خط تولید و بازار مصرف کار را آغاز کنیم یعنی از جایی که نان به دست مردم می رسد و از این مرحله به مزرعه برسیم.

استاندار کرمان اظهار کرد: باید با کمترین هزینه یکسری استانداردها را برای نانوایی ها ایجاد کنیم تا نان با کیفیت به دست مردم برسد.

وی گفت: باید نانوایی طلایی، نقره ای و برنزی در این استان مشخص و به مردم معرفی شوند تا نان سالم به مردم ارایه شود و ما دنبال اجرای چنین طرح هایی هستیم.

رزم حسینی افزود: کاری که می توان انجام داد بهداشت نانوا، نانوایی و محل عرضه نان است.

وی از رسانه ها نیز خواست به منظور ساماندهی اوضاع نانوایی ها و به منظور ارایه نان سالم و هم راستا با استانداردها مسوولان را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه نان بهداشتی و استاندارد همان نان طلایی است تاکید کرد: باید به سمتی برویم که همه از نان بهداشتی سالم برخوردار باشند و به استاندارد مورد نظر دست پیدا کنیم.

استاندار کرمان به اجرای طرح پلیس آب در استان اشاره کرد و گفت: در بخش نان نیز باید به سمتی برویم که کم کاری ها مشخص شوند.

وی تصریح کرد: فرمانداران نیز باید بازرسی های خود را از نانوایی ها قوی تر و منسجم تر کنند.

طرح نان سالم از مزرعه تا سفره در نشست سند بخشی امنیت غذایی (سند نان) با حضور استاندار و جمعی از مدیران مرتبط با این طرح مورد بررسی قرار گرفت.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR