فعالیت هشت مدرسه فوتبال دارای مجوز در کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۴/۰۶ | مرتبط با : اخبار استان | 746 views
فعالیت هشت مدرسه فوتبال دارای مجوز در کرمان

رضا شجاعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد مدرسه فوتبال دو مدرسه فوتسال و یک مدرسه فوتبال ویژه دختران هستند.

وی بیان کرد: می توانیم اسامی مدارس فوتبال دارای مجوز را از طریق هیات فوتبال در اختیار والدین قرار دهیم تا آنها با بازدید از شرایط و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این مدارس، بهترین مدرسه را انتخاب کنند و پس از آن واهمه ای از پرداخت شهریه نداشته باشند.

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمان گفت: البته فعالیت بیشتر این مدارس فوتبال از اول تیرماه جاری آغاز شده و ارزیابی این مدارس از روز شنبه ششم تیرماه آغاز می شود.

وی اظهار کرد: اگر در این ارزیابی ها مدرسه فوتبال بدون مجوزی وجود داشت که در حال فعالیت بود با آن برخورد جدی می شود.

شجاعی گفت: فعالیت های تابستانی تمامی مدارس فوتبال در زمینه آموزش های تئوری و عملی و برگزاری همایش ها و جشنواره هاست.

وی افزود: سعی شده فعالیت این مدارس فوتبال با توجه به زمان محدودی که در اختیار دارند دارای برنامه ای هدفمند باشد و مدارس دارای امکانات سخت افزاری مناسب مانند زمین چمن و امکانات نرم افزاری استفاده از مدیریت ها و مربیان با سابقه و معتبر باشند.

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمان بیان کرد: سن مراجعه به مدارس فوتبال شش تا ۱۶ سال است اما والدینی که کودکان زیر ۱۰ سال دارند باید توجه داشته باشند که در برخی مدارس فوتبال چیدمان زمین های کوچک گذاشته شده و کودکان از طریق بازی کردن فوتبال را یاد می گیرند اما در سن بالای ۱۰ سال کارهای آموزشی تاکتیکی به آنها از سوی مربی آموزش داده می شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR