استاندار: کرمان با کمبود شدید تخت بیمارستانی پیشرفته مواجه است
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۵/۲۴ | مرتبط با : اخبار استان | 616 views
استاندار: کرمان با کمبود شدید تخت بیمارستانی پیشرفته مواجه است

علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری سلامت در دفتر استاندار افزود: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) سال گذشته در شهر کرمان راه اندازی شد و امیدواریم بیمارستان شهید باهنر نیز بزودی راه اندازی شود اما این بیمارستان ها جوابگوی نیاز استان نیست.
وی اظهار کرد: بعد از مطالعات و تدوین سند درمان استان کرمان مشخص شد که کرمان نیاز به چند بیمارستان خصوصی دارد تا کمبود تخت را جبران کند.
وی با اشاره به اینکه هدف دولت تقویت بخش خصوصی در حوزه درمان است اظهار کرد: خانواده دکتر اسکندری زاده علاقه خود را برای احداث بیمارستان جدید شفا کرمان اعلام کرده اند.
استاندار کرمان گفت: این کار بیمارستانی، مدل جدیدی است که در حوزه اقتصاد درمان می تواند الگویی برای سایر افرادی باشد که علاقه مند به سرمایه گذاری در حوزه سلامت هستند.
وی بیان کرد: این امر می تواند به مدلی برای سایر بیمارستان ها تبدیل شود تا در راستای بهبود وضعیت درمانی در استان کرمان گام برداشته شود.
رزم حسینی بر تدوین برنامه زمان بندی برای اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: درمان، کار خداپسندانه ای است که بی شک اقتصادی نیز هست و امیدواریم بیمارستانی مدرن در شهر کرمان ایجاد شود.
در این نشست با حضور استاندار کرمان تفاهم نامه همکاری برای ساخت بیمارستان جدید ۵۵۰ تختخوابی شفا بین دانشگاه علوم پزشکی و موسسه خیریه ماه بنی هاشم رفسنجان منعقد شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

بیتا حاج محمدی در ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ گفته :

از اینکه استانداری مقتدر ،تواناونابغه داریم بسیار خرسند هستم ایشان واقعا فرد مهم ومفیدی برای استان وکشور محسوب میشوند



copyright © 2021 , Kermaniec.IR