استاندار کرمان: وحدت اولین رمز موفقیت استان است
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۶/۰۷ | مرتبط با : اخبار استان | 630 views
استاندار کرمان: وحدت اولین رمز موفقیت استان است

علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در جمع مردم بردسیر در مسجد جامع این شهر افزود: در سایه اختلاف است که پیشرفت با مشکل مواجه می شود و نگذارید شهرستان بردسیر آبستن سیاست و جناح بازی قرار گیرد.
وی با بیان این که حرکت توسعه ای در بردسیر در سایه وحدت است گفت: مردم گول قول های سیاسی را نخورند و خط ولایت فقیه را دنبال کنند و مردم نباید هزینه های سیاسی دیگران را پرداخت کنند بلکه بایستی از مسوولان مطالبه گری داشته باشند.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید که یک دولت خردگرا و توسعه گرا می باشد و شخصیتی همچون دکتر روحانی که یک عالم دینی است در خصوص اداره کشور و تجربه بسیار طولانی در اداره کشور دارند اکنون بیش از دوسال مسوولیت امور را بر عهده گرفته است.
استاندار کرمان افزود: نگاه سیاسی رییس جمهوری در حوزه سیاست داخلی مبتنی بر اعتدال و استفاده از تمامی جناح های سیاسی در اداره کشور است و سیاست وی بر حذف هیچ گروهی نیست و خوشبختانه بر همین اساس از تمامی فعالان سیاسی برای اداره و آبادانی کشور استفاده می کنند.
وی گفت: این دولت موفق شد پرونده یا چالش هسته ای را با درایت و هدایت مقام معظم رهبری به سرانجام برساند و امیدواریم این برجام که امروز داریم با یک فرجام خوب به پایان برسد و همچنین غنی سازی انرژی هسته ای که جزء حقوق هسته ای ماست ادامه دارد.
رزم حسینی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید موفق شد این چالش ۱۲ ساله که یکی از کارهای بزرگ این دولت است را به سرانجام برساند و مردم به خوبی می دانند این حرکت چه حرکت اساسی برای برون رفت جمهوری اسلامی از مشکلات بود.
وی گفت: با تدبیر دولت مبتنی بر سیاست های صحیح اقتصادی در حوزه پولی و مالی کشور شدت تورم ۴۰ درصد اکنون به کمتر از ۱۳ درصد کاهش پیدا کرده و دولت در این زمینه فداکاری کرد تا خود را در استقراض از بانک مرکزی کنترل کند.
وی یکی از حرکت های مهم دیگر دولت یازدهم را سامان دادن بخش سلامت عنوان کرد و گفت: در دولت گذشته ۵۰ درصد هزینه درمان از مردم اخذ می شد اما در این دولت روستاییان حداکثر پنج درصد و شهرنشینان حداکثر ۱۰ درصد هزینه خدمات درمانی را پرداخت می کنند و مابقی آن بر عهده دولت است.
استاندار کرمان افزود: اکنون همه مردم دفترچه بیمه درمانی دارند و این یک حرکت اساسی و بزرگی بود که در این دولت صورت گرفت.
وی گفت: دولت از یارانه نقدی که اکنون در حال پرداخت می باشد راضی نیست زیرا یکی از معایب بزرگ آن تورم در جامعه است و موجب بالا رفتن قیمت کالاها می شود و از آن طرف خرید مردم پایین می آید.
وی با بیان اینکه شعار ولایت و توسعه از رسالت های انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: همه مکلف هستیم در جهت رفع محرومیت تلاش کنیم که این از اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری طی دو سال گذشته در شهرستان بردسیر انجام شده که ۵۰ درصد آن در حال اجرا می باشد و معادل ۱۰ سال بودجه عمرانی این شهرستان است.
رزم حسینی با اشاره به اینکه با بودجه دولتی امکان توسعه و پیشرفت در استان و کشور وجود ندارد گفت: با پول مردم و سرمایه گذاران می توان یک شهر را آباد کرد که این از نوع حرکت اقتصادی و اقتصاد مردمی می باشد.
وی تصریح کرد: در آینده نزدیک این شهرستان فرصت های خیلی خوبی در حوزه صنعت و کشاورزی خواهد داشت.
وی همچنین به طرح همیاران آب اشاره کرد و گفت: باید همه همکاری کنند و کالایی را که آب کم مصرف می کنند کشت کنند و طرح همیاران آب می خواهد فرهنگ کشت را در استان تغییر دهد.
استاندار کرمان افزود: ما کمبود آب نداریم بلکه باید استفاده درست از آب را یاد بگیریم.
وی همچنین به کارخانه قند بردسیر اشاره کرد و گفت: این کارخانه به دلایل مختلفی تعطیل شده و بخش خصوص برای راه اندازی این کارخانه اعلام آمادگی کرده است که بزودی راه خواهد افتاد.
رزم حسینی با بیان اینکه نزدیکی بردسیر با کرمان فرصت های بی نظیری را برای این شهرستان فراهم کرده است اضافه کرد: خط ریلی بردسیر، سیرجان و کرمان در حال مطالعه است.
استاندار کرمان امروز در سفر یک روزه به شهرستان بردسیر چند طرح عمرانی را افتتاح کرد.
همچنین تفاهم نامه سرمایه گذاری برای احداث کارخانه فرو منگنز بین استاندار کرمان، امام جمعه و فرماندار بردسیر و نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در دفتر امام جمعه امضا شد.
تفاهم نامه ای هم بین سرمایه گذار با نام ملک مسعود رشید فرخی، فرماندار بردسیر، امام جمعه بردسیر و استانداری کرمان به امضا رسید.
از مفاد این تفاهم نامه می توان به راه اندازی مجتمع گاوداری با دو هزار راس گاو، مطالعات احداث کارخانه شیرخشک و احداث کارخانه آب معدنی از سوی سرمایه گذار نام برد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR