رییس کل دادگستری کرمان: مقابله با زمین خواران مقطعی نیست
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۶/۲۴ | مرتبط با : اخبار استان | 740 views
رییس کل دادگستری کرمان: مقابله با زمین خواران مقطعی نیست

یدالله موحد روز سه شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به انتخابات سال جاری افزود: با نزدیک شدن به انتخابات بعضی ها گمان می کنند که مقابله با متصرفان اراضی ملی کمرنگ می شود اما به هیچ وجه اینطور نخواهد بود.
وی اضافه کرد: متصرفان و زمین خواران بیان می کنند اکنون که فصل انتخابات است و مدیران و مسوولان سرگرم مسایل انتخابات می باشند، اما باید بدانند که مبارزه با زمین خواری و متصرفین به صورت پیوسته ادامه دارد.
موحد خاطرنشان کرد: باید با همکاری و هم افزایی بحث مبارزه با زمین خواری را نهادینه کرد و باور عمومی شود که دیگر تعرض به اموال دولتی امکان پذیر نیست.
رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با تاکید بر اینکه با متصرفان اراضی ملی شهر محی آباد نیز برخورد قاطع صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: قطعه زمین هایی که در گذشته در این شهر واگذار شده اند، مورد بررسی قرار می گیرند.
لازم به ذکر است در نشست امروز شورای حفظ حقوق بیت المال دستور تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان دستگاه های مربوط برای رسیدگی به اراضی شهر محی آباد صادر شد.
بررسی اراضی ملی و تصرف شده در کوهپایه از توابع شهرستان کرمان هم از دیگر دستورات این جلسه بود که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR