۲۰ هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی هلال احمر تحصیل می کنند
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۷/۲۳ | مرتبط با : اخبار استان | 653 views
20 هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی هلال احمر تحصیل می کنند

سید حمید جمال الدینی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: اعتبار هلال احمر این است در هر جایی حضور پیدا کرده که مردم نیاز داشته اند زیرا هلال احمر متعلق به مردم است و در آموزش همگانی نمی توانیم بی تفاوت باشیم.
وی گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمان می تواند ظرفیت خیلی خاص را در بحث آموزش در قطب منطقه ای دنبال کند.
وی بیان کرد: ما در سازمان هلال احمر نمی توانیم نسبت به پایگاه های مساجد، نیروهای نظامی، دانشگاه علوم پزشکی و برنامه های این نهادها بی تفاوت باشیم و باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با بیان اینکه آبرو و اعتبار سازمان شعب و پایگاهای هلال احمر هستند گفت: شعب و پایگاهای امداد عزت، احترام و اعتبار ایجاد می کنند و نقطه طلایی و اتکا در کار این جمعیت هستند.
وی اظهار کرد: وقتی سر صحنه حادثه امدادگر زحمت و تلاش انجام می دهد بدون چشم داشتی، اعتبار مردمی ایجاد می کند.
جمال الدینی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد نیروهای هلال احمر در ستادها هستند گفت: در استخدام جدیدی که هلال احمر دنبال می کند، اولویت این است نیروهایی جذب شوند که به صورت ثابت در پایگاها و شعب باشند و به هیچ عنوان به دنبال جذب نیروی داخل ستاد نیستیم.
وی افزود: ۹۰ سال از عمر رسمی جمعیت هلال احمر در کشور می گذرد و معتقد نیستم هلال احمر نهاد اداری است اما ساختار آن را اداری کرده ایم.
معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر، نگاه جزیره ای به هلال احمر را یکی از مهمترین آسیب ها برشمرد و گفت: این معاونت وظایفی از جمله نظارت، ارزشیابی، اعتباربخشی و تخصیص منابع، سیاست گذاری و برنامه ریزی را بر عهده دارد.
وی تصریح کرد: وظیفه ما انجام پژوهش های کاربردی است که به ارتقای خدمات هلال احمر کمک کند و از پژوهش های هدفمند استقبال و استفاده می کنیم.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر روز گذشته (چهارشنبه) از مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان بم نیز بازدید و با کارکنان هلال احمر این شهرستان دیدار کرد.
وی در ادامه سفر دو روزه به استان کرمان بازدید از برخی مراکز و شعب هلال احمر، پایگاه امدادی جنوبشرق و دیدار با امدادگران و مسوولان را در برنامه دارد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR