استاندار کرمان: نباید به پروژه های آبادانی، نگاه سیاسی داشت
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۸/۲۶ | مرتبط با : اخبار استان | 721 views
استاندار کرمان: نباید به پروژه های آبادانی، نگاه سیاسی داشت

علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه تفریحی، رفاهی و گردشگری بام کرمان افزود: معتقدیم همه کسانی که در استان کرمان کار می کنند در آبادانی این شهر نقش دارند.
وی ادامه داد: افرادی که در این شهر زندگی می کنند و کسانی که در تهران از این طرح ها پشتیبانی می کنند نیز در مسیر آبادانی استان کرمان نقش آفرینی می کنند.
وی درباره پروژه بام کرمان نیز گفت: این طرح در جوار گلزار شهدا قرار گرفته و این مکان به گونه ای احداث می شود که هر کس به این مجموعه وارد شود، اول تکریم شهدا را انجام دهد.
وی ادامه داد: این منطقه با نام شهدای کرمان عجین شده و اجرای این طرح موجب ارج نهادن به مقام ایثارگران می شود.
استاندار کرمان تاکید کرد: یکی از سیاست های کرمان؛ تکریم بزرگان و سرمایه گذاران است و هر کس در این استان، قدمی برای توسعه و آبادانی بردارد، مورد تکریم و احترام ماست.
وی به بروکراسی های اداری اشاره و بیان کرد: وجود بروکراسی های نحس اداری، مشکلاتی را در مسیر اجرای طرح های عمرانی ایجاد می کند که در این زمینه باید از سرمایه گذاران، عذرخواهی کرد.
وی اظهار کرد: مدیرکل بازرسی استانداری کرمان را مامور کرده ایم، بر روند اجرایی پروژه هایی که در دولت تدبیر و امید آغاز می شوند، نظارت کند و در صورتی که هر یک از این طرح ها اجرا نشد از مردم عذرخواهی می کنیم زیرا خود را موظف به عذرخواهی از مردم شریف می دانیم.
رزم حسینی تاکید کرد: مردم باید بدانند که مسئولان به موقع از آنها عذرخواهی خواهند کرد و پاسخگوی مطالبات جامعه خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید مطالبه گر باشند، گفت: رسانه ها باید درباره طرح هایی که پیشرفت ندارند، اطلاع رسانی کنند تا مردم مطالبه گری داشته باشند.
وی تاکید کرد: نباید به اسم و رسمها در اجرای طرح و پروژه ها توجه کرد، بلکه باید به نتیجه و تکلیف نگاه کرد زیرا مردم، مستحق خدمات هر چه بهتر هستند.
قرار است، در بام کرمان، طراح های خدمات گردشگری مانند ساخت هتل پنج ستاره، احداث تله کابین، خدمات جانبی مانند فضای سبز، رصدخانه و سردخانه توسط بخش خصوصی اجرا شود.
بام کرمان با وجود جنگلی سرسبز با نیم میلیون اصله درخت در حاشیه شهر کرمان و در دامنه کوههای صاحب الزمان (عج) واقع شده است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR