همایش بهداشت بارداری و ارتباط آن با سلامت جامعه
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۵/۰۲ | مرتبط با : اخبار استان | 827 views

مدیر فرهنگ‌سرای جان‌جهان از برگزاری یکی دیگر از سلسله همایش‌های «مادر سالم، خانواده سالم » خبر داد و افزود: با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی افزایش جمعیت، این همایش با عنوان «بهداشت بارداری و ارتباط آن با سلامت جامعه» برگزار می‌شود.

سلمان متحدین در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرنا، افزود: در همین راستا فرهنگ‌سرای جان‌جهان نیز اقدام به برگزاری چنین همایش‌های علمی آموزشی و بهداشتی می‌کند.
وی یکی از دغدغه‌های کلی نظام و رهبر معظم انقلاب را کاهش جمعیت کشور و به خطر افتادن جمعیت جوان جامعه دانست و اظهار داشت: همگان باید برای رفع این دغدغه تلاش کنند.
متحدین خاطر نشان کرد: در این همایش مساله‌ی مربوط به بارداری برای کم شدن نگرانی مادران تبیین می‌شود تا آن‌ها با خیالی آسوده‌تر به فکر تولد نوزاد خود باشند.
مدیر فرهنگ‌سرای جان جهان هم‌چنین از دیگر برنامه‌های همایش «مادر سالم، خانواده سالم » به بیان مسایل مربوط به روابط والدین با حضور روان‌شناسان متخصص اشاره کرد.
متحدین افزود: به طوریقین کم شدن استرس‌ها و نگرانی‌های مادر در حین بارداری، تاثیر به‌سزایی در سلامت فرزند دارد؛ بنابراین روان‌شناس این برنامه در این خصوص راه‌کارهای لازم و نکات ضروری رابیان می‌کند.
وی از هم‌کاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و کمیته‌ی امداد امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) شهرستان کرمان که این فرهنگ‌سرا را در برگزاری همایش کمک کرده‌اند، تشکر و اظهار امیدواری کرد: با تداوم این هم‌کاری‌ها برنامه‌های متنوع دیگری برای مردم اجرا شود.
متحدین هم‌چنین اظهار داشت: در این همایش دکتر صافی‌زاده مسئول گروه سلامت خانواده‌ی کرمان و بهرام‌نژاد، روان‌شناس بالینی و مدیر گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی کرمان سخنرانی می‌کنند.
گفتنی است این همایش عصر شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن اجتماعات جهان کرمانی فرهنگ‌سرای جان‌جهان شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

محمدرضا احمدی


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR