۱۰ پروژه گردشگری در کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۶/۰۳ | مرتبط با : اخبار استان | 652 views

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان از کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۰ پروژه گردشگری در این استان طی هفته دولت خبر داد.علی مهاجری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: صنعت توریسم در سراسر جهان به راهی برای درامدزایی تبدیل شده‌است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در کرمان گفت: این استان به دلیل تمدن دیرینهای که دارد دارای اماکن تاریخی و آثار باسنانی بی نشیری است.

مهاجری بر لزوم معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری این دیار تاکید و تصریح کرد: این امر سبب استقبال بیشتر گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد که در اقتصاد منطقه نیز تاثیرات مثبتی را به همراه دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: این هفته فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دستگاه‌های دولتی است.

وی از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۱۰ پروژه اجرایی گردشگری و میراث فرهنگی در استان کرمان طی هفته دولت خبر داد و اذعان داشت: از این تعداد پروژه، دو طرح کلنگ‌زنی و هشت طرح نیز افتتاح خواهد شد.

این مسئول از افتتاح فاز اول مجموعه باغ فتح آباد و هتل آرمان جیرفت خبر و ادامه داد: پروژه برق‌رسانی آبشار راین، و اردوگاه گردشگری شهرستان انار، سفره خانه قبه سبز و فواد و مجتمع خدماتی رفاهی کمال آبادی در محور سیرجان- بندرعباس از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

مهاجری تصریح کرد: همچنین طرح مرمت و بازسازی بازار تاریخی کرمان و مجموعه قدمگاه در مدت گفته شده کلنگ زنی می شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR