توجه به بیت‌المال به فراموشی سپرده شده است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۶/۰۵ | مرتبط با : اخبار استان | 1,073 views

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت: توجه به بیت‌المال یکی دیگر از مسائلی بود که شهدا و ائمه به آن توجه بسیاری داشتند امری که امروزه در نظر همه به فراموشی سپرده شده است.حجت‌الاسلام محمدامیر ابراهیمی در مراسم روز قشر بسیج کارمندی اظهار داشت: امام راحل با تشکیل بسیج، انقلاب را برای همیشه بیمه کرد و بهترین نهال را برای نگهداری انقلاب کاشت که این نهال در همه خانه‌ها با عزت ریشه دوانده و هر روز که می‌گذرد، استقامت آن بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: شهدا با قرب الهی به شهادت رسیدند و این مقام را دریافت کردند، زیرا مقدماتش را خودشان فراهم کردند و خالص بودند در غیر اینصورت گروه زیادی برای نزدیک شدن به خداوند در تلاش بودند و این سعادت نصیبشان نشد.

ابراهیمی افزود: شهادت پایان دادن به حیات درخشان یک انسان است و شهیدان به آسانی به این مقام نرسیدند، بلکه آنها خود را از تمام آلودگی‌ها پاک کرده بودند.

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرمان با بیان اینکه امروزه دیگر خبری از جنگ رو در رو نیست، اما در جنگی سخت‌تر قرار گرفته‌ایم، عنوان کرد: دشمنان با از بین بردن غیرت مردان توسط شبکه‌های ماهواره‌ای جنگی نرم را آغاز کردند که تاثیرش را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

ابراهیمی اظهار کرد: امید است جوانان با کناره‌گیری از ماهواره و شبکه‌های اجتماعی که غیرتشان نشانه گرفته می‌شود دوری کرده و دشمنان را از رسیدن به اهداف خود مایوس کنند.

وی بیان کرد: شهیدان با کاری حسینی کشور ما را آباد کردند و امروزه ما باید با توجه به خانواده آنها دین خود را ادا کنیم و اگر امروزه گروهی به مقامی رسیده‌اند باید بدانند حاصل رنج و تلاش شهیدان است.

ابراهیمی گفت: توجه به بیت‌المال یکی دیگر از مسائلی بود که شهدا و ائمه به آن توجه بسیاری داشتند امری که امروزه در نظر همه به فراموشی سپرده شده است و اگر ذره‌ای از توجه به بیت‌المال در وجود مسئولان باشد، پرونده‌های اختلاس ۳ هزار میلیاردی و امثال آن تشکیل نمی‌شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR