عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی، در سفر رییس‌جمهور به کرمان آغاز می‌شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۶/۰۹ | مرتبط با : اخبار استان | 760 views

استاندار کرمان گفت: عملیات اجرایی نخستین مجتمع پتروشیمی شرق کشور در سفر رییس‌جمهور به استان کرمان آغاز می‌شود.

علی‌رضا رزم‌حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه‌ی شهر کرمان به مناسبت هفته‌ی دولت افزود: مجوز نخستین مجتمع پتروشیمی شرق کشور با ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کرمان اخذ شده و در سفر رییس‌جمهور به استان کرمان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
استاندار کرمان هم‌چنین با تاکید بر حضور بخش‌خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی گفت: در حوزه‌ی گردشگری، بازار کرمان به‌عنوان یکی از محورهای گردشگری و میراثی استان در حال بازسازی است.
وی، به بازسازی باغ فتح‌آباد هم اشاره کرد و در خصوص فعالیت‌های شهرداری کرمان نیز اظهار داشت: شهرداری‌ کرمان هم در حال انجام سرمایه‌گذاری‌های خوبی است.
رزم‌حسینی هم‌چنین به تلاش‌ دستگاه‌های مربوط برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی اشاره و از هم‌کاری همه‌ی دستگاه‌ها برای جلوگیری از این پدیده تشکر کرد.
استاندار کرمان با اشاره به بحران آب در استان گفت: سفره‌های آب زیرزمینی بدون توجه و با اسراف‌گرایی به خطر افتاده و خشک شده‌اند.
وی تصریح کرد: کشاورزی ما بدون حساب و کتاب و رایگان آب را مصرف کرد و اکنون به بحران رسیدیم.
رزم‌حسینی در همین خصوص خاطرنشان کرد: طرح هم‌یاران آب توسط استانداری کرمان تدوین شده و با اجرای آن طی ۱۰ سال می‌توانیم با مدیریت منابع موجود، از خطر کنونی رهایی یابیم.
رزم‌حسینی با بیان این‌که نخستین عاملی که ما را در پیش‌رفت و آبادانی موفق می‌کند، وحدت است، گفت: در استان کرمان در راستای محور وحدت و ولایت، توسعه را پیش می‌بریم.
وی افزود: استان کرمان سرشار از منابع و سرمایه‌های عظیم در حوزه‌ی کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری است؛ بنابراین باید تلاش کنیم تا این ظرفیت‌ها به شکوفایی برسد.
استاندار کرمان گفت: اگر بخواهیم اقتصاد ایران فعال و پررونق شود، باید به اقتصاد مقاومتی و حضور مردم در صحنه روی بیاوریم؛ همان کاری که در هشت سال دفاع مقدس انجام دادیم و پیروز شدیم.
رزم‌حسینی افزود: با جلب اعتماد مردم و هم‌راهی آن‌ها و حضور سرمایه‌گذار می‌توانیم استانی خودکفا و خودگردان داشته باشیم.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR