بازدید معاونان میراث فرهنگی از بافت تاریخی شهر کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۶/۱۶ | مرتبط با : اخبار استان | 885 views
معاونان سازمان میراث فرهنگی کشور، از بافت تاریخی شهر کرمان بازدید کردند.در این بازدید شهردار کرمان، مدیر کل میراث فرهنگی استان و جمعی از معاونان شهرداری و میراث فرهنگی، معاونان سازمان میراث فرهنگی کشور را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش، معاونان میراث فرهنگی کشور از بخش‌های مختلف در بافت قدیم و تاریخی شهر کرمان از جمله مجموعه‌ی بازار ،قلاع دختر و اردشیر ،گودال خشت مال‌ها و بافت تاریخی آتشکده‌ی زرتشتیان بازدید کردند.
مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان در حاشیه‌ی این بازدید، با بیان این‌که هر ساله نمایندگانی از سوی میراث فرهنگی کشور، از آثار تاریخی کرمان بازدید می‌کنند، افزود: امسال نیز این بازدید به دعوت اداره کل میراث فرهنگی کرمان انجام پذیرفت.
علی مهاجری اظهارداشت: طی این بازدید، از مجموعه‌های تاریخی و میراثی شهر کرمان بازدید به عمل آمد تا در زمان توزیع اعتبارات برای به‌سازی مجموعه‌های تاریخی،کرمان نیز مدنظر قرار گیرد.
وی با اشاره به صحبت‌های برخی افراد در رسانه‌ها مربوط به تخریب برخی منازل تاریخی از سوی میراث و شهرداری افزود: مدیران میراث فرهنگی کشور امروز از نقاط یاد شده بازدید کردند و از کذب بودن این صحبت‌ها اطمینان حاصل کردند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR