هفته کتاب فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۰۶ | مرتبط با : اخبار استان | 778 views
هفته کتاب فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی، ‘محمد جواد حسین زاده’ با اشاره به نقش و جایگاه کتاب و کتابخوانی در گسترش دانش و ارتقای آگاهی های عمومی، افزود: پیشرفت فرهنگ در هر جامعه بستگی تنگاتنگی به میزان مطالعه فردی و برخورد شایسته افراد آن جامعه با کتاب و کتابخوانی دارد.

وی با اشاره به این که کتابخانه های عمومی در آگاهی بخشی به جامعه نقش اساسی دارند، بر لزوم برگزاری با شکوه هفته کتاب و اجرای برنامه های تاثیرگذار و پرمحتوا تاکید کرد.

وی درباره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید تلاش کرد از طریق تبیین جایگاه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه مفید، زمینه تعالی جامعه را فراهم کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان افزود: تجلیل از کتابداران، خیرین کتابخانه ساز و دست اندرکاران حوزه کتاب و کتابخانه ها، افتتاح کتابخانه های عمومی، راه اندازی کتابخانه های مشارکتی، اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقات کتابخوانی در سطح کتابخانه های عمومی استان از جمله فعالیت های پیش بینی شده این اداره کل در هفته کتاب است.

نشست ستاد هفته کتاب اداره کل کتابخانه های عمومی استان با محوریت فعالیت ها و برنامه های اجرایی بیست و دومین دوره هفته کتاب در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR