اضافه شدن پنج ایستگاه دیگر به آتش‌نشانی کرمان؛ تا پایان سال‌جاری
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۰۷ | مرتبط با : اخبار استان | 776 views
اضافه شدن پنج ایستگاه دیگر به آتش‌نشانی کرمان؛ تا پایان سال‌جاری

معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان تجهیز و گسترش ناوگان آتش‌نشانی را که با جان مردم در ارتباط است، در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
علی بابایی صبح امروز در حاشیه‌ی رژه‌ نیروهای آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ، افزود: برنامه‌های خاصی را به مناسبت روز جهانی آتش‌نشانی از سوی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی کرمان در نظر گرفته‌ایم که امروز علاوه بر رژه، آیینی برای تقدیر از نیروهای آتش‌نشانی و اهدای درجه‌های آتش‌نشانان با حضور شهردار و استاندار کرمان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ۷ ایستگاه فعال آتش‌نشانی در شهر کرمان، گفت: ۳ ایستگاه دیگر با ۹۰ درصد پیش‌رفت فیزیکی، آماده‌ی بهره‌برداری است که با تکمیل تجهیزات آن‌ها، تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسند.
معاون خدمات شهری شهردار کرمان افزود: دو ایستگاه دیگر نیز با ۴۰ درصد پیش‌رفت فیزیکی در حال ساخت است که این‌ دو ایستگاه نیز تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.
بابایی با بیان این‌که با اضافه شدن این پنج ایستگاه، به سرانه‌ی جهانی می‌رسیم،‌ گفت: در حال حاضر هم نیروهای آتش‌نشانی کرمان با همین امکانات، تمام تلاش خود را می‌کنند و خوش‌بختانه تا به حال مشکل خاصی در شهر کرمان نداشته‌ایم.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR