مبارزه با داعش،از سوی غربی ها ادعایی واهی است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۱۴ | مرتبط با : اخبار استان | 833 views

امام جمعه موقت کرمان گفت: ادعای مبارزه با گروه تروریستی داعش که از سوی کشورهای غربی مطرح شده، ادعایی مضحک و واهی است.
امام جمعه موقت کرمان: مبارزه با داعش، ادعایی واهی است
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی عرب پور روز یکشنبه در خطبه های نماز عید قربان در مصلی امام علی (ع) کرمان افزود: آمریکا و غرب چند سال است که گروه های تروریستی را در کشورهای اسلامی تقویت و برخی کشورهای عربی نیز از این مساله حمایت کردند.

وی بیان کرد: اکنون نیز یک سناریوی مضحک را با عنوان مبارزه با داعش راه انداخته اند و هدف اینها از طرح مبارزه با داعش، تخریب زیرساخت های اقتصادی و حیاتی عراق و سوریه است.

امام جمعه موقت کرمان گفت: آنها به مکان هایی حمله می کنند که نیروهای داعش آنجا حضور ندارند.

وی اضافه کرد: غرب برای مبارزه با داعش، کافی است حمایت های خود را از این گروه پس بگیرد که اگر این کمک ها قطع شود دولت و ملت عراق و سوریه، حریف داعش، النصره و سایر گروه های تروریستی خواهند بود.

حجت الاسلام عرب پور گفت: این حرکت های مضحک و واهی چیزی نیست که مردم بواسطه آنها فریب بخورند و چنانچه در مبارزه با داعش پیروزی حاصل شود این کشورها نباید آن را به پای خود بنویسند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز عید قربان به کم آبی در کشور اشاره کرد و افزود: کرمان جزء ۲ استانی می باشد که با بحران شدید کم آبی مواجه است.

وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آبی و پرهیز از اسراف بیان کرد: البته سهم آب آشامیدنی از کل مصرف منابع آب استان چهار درصد است و بخش عمده این منابع در بخش کشاورزی مصرف می شود.

امام جمعه موقت کرمان بر ضرورت بکارگیری روش های نوین آبیاری و الگوهای کشت در بخش کشاورزی تاکید کرد و این اقدام را راهکاری موثر برای مقابله با کم آبی دانست.

وی گفت: استاندار کرمان ستاد وی‍ژه ای برای مقابله با بحران کم آبی و مدیریت مصرف آب تشکیل داده است و برنامه هایی را در دستور کار دارند.

وی اظهار کرد: اگر امسال باران کم ببارد در آینده مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

حجت الاسلام عرب پور همچنین با اشاره به فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت: همه ما در این دهه وظایف مهمی بر عهده داریم که یکی از مهمترین وظایف، تشریح و تبیین مساله غدیر برای مردم بویژه نسل جوان است تا این مساله مغفول نماند.

وی بر برگزاری باشکوه جشن های غدیر تاکید کرد و افزود: همانگونه که یاد غدیر قرن ها زنده نگهداشته شده است برای آیندگان نیز باید زنده نگهداشته شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR