هلدینگ پزشکی در کرمان راه اندازی می شود
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۷/۱۸ | مرتبط با : اخبار استان | 698 views

استاندار کرمان گفت: در حوزه سلامت به دنبال نوآوری در استان هستیم و از جمله این نوآوری ها راه اندازی هلدینگ پزشکی است.

علیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در دیدار مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در محل استانداری کرمان افزود: هلدینگ پزشکی برای افزایش سطح بهره وری و توسعه خدمات پزشکی در استان راه اندازی می شود.

وی تاکید کرد: برای راه اندازی هلدینگ پزشکی همه باید مشارکت کنند و این اقدام موجب اشتغالزایی هم می شود.

وی از اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان اقدام ماندگار دولت تدبیر و امید یاد کرد و گفت: دولت یازدهم یکی از اقدامات عملی که انجام داده در حوزه سلامت و درمان بوده است.

استاندار کرمان افزود: همه دولت ها هم به بخش سلامت یارانه می دهند و هم کمک های ویژه می کنند برای این که مردم سالم باشند و هزینه های بعدی کاهش یابد.

وی با تاکید بر نظارت و کنترل مراحل اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بیان کرد: از بیمارستان هایی که طرح تحول نظام سلامت در آنها اجرا شده بازدید انجام می دهیم و مردم نیز از اجرای این طرح راضی هستند.

رزم حسینی گفت: براساس آمار ۲۰ تا ۳۰ درصد مراجعات بیمارستانی بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت افزایش پیدا کرده است و وقتی مردم باور کنند ارایه این خدمات موقتی نیست دوباره مراجعات به حالت اولیه بر می گردد.

وی افزود: وزیر بهداشت معتقد است که بیمارستان ها به بخش خصوصی واگذار شود و ما نیز در استان کرمان درصدد انجام این کار هستیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: اگر با این کار بهره وری در بیمارستان ها ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یابد، نتیجه خوبی است.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی هم می گوید بخش های مختلف به دست غیردولتی ها و بخش خصوصی سپرده و از حجم دولت کاسته شود.

همزمان با این نشست عملیات اجرایی ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان رفسنجان از طریق ارتباط تلفنی با فرماندار این شهرستان آغاز شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR