۹۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در زرند کشف و معدوم شد
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۱/۱۶ | مرتبط با : اخبار استان | 705 views
۹۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در زرند کشف و معدوم شد

حسن لطفعلی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ما افزود: انواع گوشت قرمز و مرغ فاسد در بازرسی های نوروز سال جاری از مراکز عرضه این مواد در شهرستان زرند ضبط و معدوم شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان دامپزشکی زرند از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین جاری در قالب دو اکیپ ثابت و یک اکیپ سیار در دو شیفت صبح و عصر بر سلامت مواد خام دامی عرضه شده در بازار این شهرستان نظارت داشتند.

وی گفت: یکی از وظایف مهم دامپزشکی، کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام و تامین سلامت فرآورده های خام دامی و در نهایت سلامت و امنیت غذایی مردم است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۳۷ مرکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده خام دامی شهرستان زرند در ایام نوروز سال جاری مورد بازرسی قرار گرفته اند.

لطفعلی پور تعداد پرونده های ارجاع داده شده به تعزیرات شهرستان زرند را پنج مورد اعلام کرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند تاکید کرد: مردم باید فراورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و زیر نظارت دامپزشکی خریداری کنند.

وی گفت: شهروندان هنگام خرید فراورده های خام دامی به تاریخ تولید، انقضاء، شرایط نگهداری محصول و بسته بندی فرآورده های طیور توجه ویژه ای داشته باشند.

وی از شهروندان زرندی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۳۴۲۲۲۲۷ به شبکه دامپزشکی این شهرستان اطلاع دهند.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR