برای جهیزیه ماکروفر مهم تر است یا جاروبرقی؟
نوشته شده توسط مدیر در تاریخ 1401/09/17 | مرتبط با : | 274 views

تصور زندگی در دنیای امروز بدون وسایل برقی، از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر و ….. غیر ممکن بوده و تاثیری که این لوازم بر کیفیت زندگی افراد میگذارند انکارناپذیر است.

در صد سال اخیر علم و تکنولوژی پیشرفت قابل توجهی داشته، لوازم خانگی نیز از این پیشرفت مستثنی نبوده و این لوازم در انواع طرح ها و مدل ها با کارایی های مختلف تولید می شوند.

همه افراد دوست دارند بهترین نوع از این وسایل را در خانه شان داشته باشند نکاتی که ممکن است مدنظر افراد باشد کیفیت طول عمر قیمت مناسب و کارایی است.

هنگامی که برای خرید جهیزیه مراجعه می کنید، تنوع موجود در لوازم و وسایل خانگی برقی میتواند شما را سردرگم کند. برای اینکه دچار سردرگمی نشوید ابتدا باید به دنباله یک برند معتبر باشید که این محصولات را با بالاترین کیفیت تولید کند و ضمانت هم داشته باشد. علاوه بر نام برند، وجود نمایندگی آن برند هم یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید جهیزیه باید در نظر داشته باشید.

در ادامه این مطلب قصد داریم برند بوش را که یکی از مشهورترین برندهای جهانی است به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید لوازم برقی جهیزیه خود داشته باشید.

معرفی برند بوش

برند بوش در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش آلمانی تاسیس شد. در ابتدا این برند با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کرد و به مرز ورشکستگی هم رسید اما توانست خود را بالا بکشد و به یکی از بهترین برندها تبدیل شود. شعار برند بوش این است: بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتمادی که مشتری به ما میکند را از دست بدهیم.

بوش در بین ۱۰ شرکت بزرگ آلمان قرار دارد و در ۴ حوزه نیز فعالیت می کند. یکی از مهمترین ویژگی های این برند در مقایسه با دیگر محصولات مشابه تولید محصولاتی است که انرژی کمتری مصرف می کنند. این ویژگی آنقدر برای این برند مهم است که ۴۰ درصد فعالیت خود را بر روی آن متمرکز کرده است. بوش در مسیر رشد خود از تکنولوژی به روز دنیا استفاده می کند.

محصولاتی که این شرکت تولید می کنند زیاد است اما در ادامه قصد داریم به تعدادی از پرطرفدارترین آنها اشاره کرده و توضیح مختصری در مورد‌شان ارائه دهیم.

یخچال فریزر

جدیدترین مدل یخچال این برند،  یخچال های ساید بای ساید میباشد که دارای طراحی بسیار عالی، فضای بی نقص و جادار برای نگه داشتن انواع مواد غذایی است. به خاطر وجود سیستم ضد برفک، برفکی روی دیواره های یخچال مشاهده نخواهید کرد. وجود نقره در دیواره داخلی یخچال باعث از بین رفتن تمام باکتری ها میشود و این مورد سلامت مواد غذایی موجود در یخچال را تضمین خواهد‌کرد.

ماکروفر

ماکروفر یکی از وسایلی است که به تازگی به درون خانه ها راه یافته است، وجود این وسیله برای پخت انواع غذا، کیک، شیرینی و … می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. اما حتما در هنگام خرید این وسیله باید به راهنمای خرید ماکروفر بوش توجه داشته باشید تا بتوانید یک خرید خوب و هدفمند داشته باشید. البته در مقایسه بین ماکروفر و جاروبرقی، حتما الویت خرید با جاروبرقی است. زیرا جاروبرقی کاربرد بیشتری دارد و جزء وسایل ضروری محسوب می شود.

یخچال توکار

این مدل از یخچال جزوه دسته یخچال فریزر نیست. با توجه به سلیقه خود و طراحی آشپزخانه تان می توانید از این مدل استفاده کنید البته توجه کنید معمولاً یخچال های توکار قیمت بالاتری دارند و این به علت تکنولوژی پیشرفته و طراحی خاص آن است. به شما توصیه میکنیم اگر به دنباله مدل توکار هستید به هیچ وجه سراغ برند های نامعتبر نروید.

اجاق گاز

هر دو نوع اجاق گاز مبله و صفحه ای توسط این شرکت تولید می شود. جنس صفحه اجاق گازها استیل، شیشه یا سرامیک است. که هرکدام ویژگی ها و مزایای مختص خود را دارند.

هود آشپزخانه

هود بوش صدای بسیار کمی تولید میکند و مکش قدرتمندی برای پاکسازی هوای آشپزخانه دارد.

فیلترهای هود آشپزخانه بوش به قدری با کیفیت هستند که می توان آنها را در لباسشویی شست. تمامی هود ها دارای لامپ ال ای دی، نمایشگر دیجیتال، سنسور دود و گاز و ریموت کنترل میباشند.

ماشین های لباسشویی

عملکرد ماشینهای لباسشویی بوش بی نظیر است و تمام قطعات آن با کیفیت بالا ساخته می شوند. با استفاده از این محصول تا حد قابل توجهی در مصرف برق و آب صرفه جویی خواهید کرد.

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های بوش در سه سری تولید میشوند. هر سری امکانات متنوع و ویژگی های مختص به خود را دارا است برای مثال بیشتر ظرفشویی شویی های سری ۸ دکمه های لمسی دارند.

جاروبرقی

بدون شک جاروبرقی های بوش از قدرتمندترین ها و باکیفیت‌ترین ها در دنیا هستند. کم صدا بودن آن مزیت برتر بعدی محسوب می شود. به طور کلی دو دسته جاروبرقی کیسه دار و مخزن دار در این شرکت تولید میشود. اما نکته مهمی که وجود دارد، شما باید با نحوه تعویض فیلتر جاروبرقی هم آشنا باشید.

اتو

اتوی بوش به دو دسته اتو مخزن دار و اتو بخار تبدیل می شود. اگر فضای خانه تان کوچک است و جایی برای نگه داشتن اتو ندارید بهتر است از اتوی بخار استفاده کنید زیرا اتو مخزن دار به فضای بیشتری نیاز دارد.

برند بوش محصولاتش را در کشور ما نیز عرضه میکند و در ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش دارد.

نمایندگی بوش

نمایندگی بوش فروشنده انواع محصولات این برند است. از آنجایی که امروزه اجناس تقلبی و بی کیفیت در بازار به وفور یافت میشود و همین موضوع  به دغدغه ای برای خریداران تبدیل شده، با خرید از یک نمایندگی معتبر برند بوش خیالتان از بابت اصل بودن و کیفیت کالا راحت خواهد بود چرا که بعد از خرید از نمایندگی بوش یک گارانتی هولوگرام دار معتبر به شما داده میشود تا کالای خریداری شده تضمین شود.

البته باید حواستان به افرادی که به دروغ ادعای نمایندگی برند بوش را می کنند باشد چرا که اگر هرگونه مشکلی برایتان به وجود بیاورد امکان شکایت و پیگیری به دلیل عدم نظارت مراجع قانونی بر فعالیت شان، وجود ندارد.

توجه داشته باشید نمایندگی های معتبر همه محصولات از برند بوش را به فروش می رسانند و در هنگام خرید فاکتوری با سربرگ بوش و گارانتی معتبر به شما ارائه می دهند.

اگر از یک نمایندگی معتبر خرید کنید میتوانید از خدمات پس از فروش هم بهرهمند شوید.

شرایط گارانتی محصولات بوش از سمت نمایندگی:

۱_اشتباهات مصرف کننده، دستکاری، استفاده نادرست از محصولات و خط خوردگی شامل گارانتی نمی شود.

۲_در طول زمان گارانتی هزینهای که از بابت تعویض قطعات و تعمیرات آن به وجود می آید نیز شامل گارانتی نمی شود.

۴_هزینه وسایل جانبی مانند شلنگ لوله و… را باید مشتری پرداخت کند.

۵_خساراتی که نوسانات برق ممکن است ایجاد کند به هیچ وجه گارانتی ندارد.

۶_اگر محصول توسط نمایندگی غیر قابل تعمیر تشخیص داده شود با یک محصول مشابه جدید تعویض می شود و اگر این تعویض ممکن نباشد هزینه آن به مشتری پرداخت میشود.

نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR