رستوران اسپاخو کرمان
نوشته شده در تاریخ ۰۱/۱۲/۰۹ | مرتبط با : آشنایی با استان کرمان | 584 views

رستوران ها یکی از مهمترین ماکن هایی هستند که هم برای ساکنین یک شهر و هم برای مسافران، از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. شرایطی را تصور کنید که خسته و گشنه هستید و تصمیم می گیرید که به یک رستوران بروید. چه انتظاری از آن رستوران دارید؟

اول اینکه محیطی به دور از هیایو و آرام یا با صدای زیبای موزیک باشد.

دوم اینکه نسبت به هزینه پرداختی غذایی باکیفیت و خوشمزه ارائه نماید.

سوم اینکه رفتار پرسنل، رفتاری توام با ادب و احترام باشد.

غذاهایی متنوع، شامل انواع کباب ها، غذاهای ایرانی و فرنگی و … باشد.

و …

شهر کرمان یکی از شهرهای توریست پذیر کشورمان است. از همین رو در این شهر دائما مسافران و گردشگران در حال رفت و آمد هستند. هیمن امر سبب شده است تا رستوران هایی بسیار باکیفیت و متنوع در آن ایجاد شوند و آماده خدمت رسانی به مسافران و شهروندان کرمانی باشند.

ستوران مجلل اسپاخو کرمان، یکی از بهترین رستوران های این شهر است که با ارائه خدمات و غذای قابل قبول و با کیفیت بالا، توانسته است رضایت مهمانان خود را فراهم نماید.

بنابراین اگر قصد سفر به کرمان را دارید، می توانید با خیال راحت این رستوران را انتخاب نمایید و در آن خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را میل نمایید.

رستوران اسپاخو به سبب محیط شیک و لوکس خود توانسته است فضایی جذاب و مجلل فراهم نماید، همین امر سبب شده تا در بین شهروندان کرمان و مسافران، از امتیاز ویژه ای بهره مند شده و طرفداران بسیاری پیدا کند.

با ما همراه باشید تا با این رستوران و انواع غذاهای آن آشنا شوید.

رستوران اسپاخو کرمان

رستوران اسپاخو در هر سه وعده غذایی، میزبان میهمانان خواهد بود و شما برای صبحانه، نهار و شام می‌توانید از منوی متنوع این رستوران سفارش دهید. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو خواهد شد. منوی ایرانی شامل چلو ماهیچه گوسفندی، گردن، زرشک پلو، خوراک گوشت، باقالی پلو، مرصع پلو، انواع و اقسام کباب ایرانی و غیره می‌شود و از منوی فرنگی رستوران اسپاخو نیز می‌توانید انواع استیک گوشت و مرغ، اسپاگتی، پاستا، بیف استراگانف، بشقاب سبزیجات، شنیسل مرغ و غیره را سفارش دهید. منوی غذاهای دریایی رستوران اسپاخو نیز طرفداران خاص خود را دارد. این منو شامل انواع خوراک‌های لذیذ با میگو، استیک ماهی، شنیسل ماهی، میگو سوخاری، سینی ماهی و دیگر غذاها است. همچنین سالادبار رستوران نیز به صورت بوفه ارائه می‌شود و شامل بوفه سرد و گرم است. با استفاده از خدمات دلیوری می‌توانید غذای خود را در محل خود از طریق پیک تحویل بگیرید. در بوفه صبحانه رستوران اسپاخو نیز می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را امتحان نمایید. این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های کرمان برای صرف صبحانه به شمار می‌رود که پیشنهاد می‌کنیم از دستش ندهید. ساعت کاری رستوران اسپاخو همه روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰ برای صرف صبحانه و ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ است و انواع غذاها را با بهترین کیفیت، به میهمانان عرضه می‌کنند. علاوه بر آن، وجود پارکینگ نیز در این رستوران، باعث می‌شود تا خیالتان از جای پارک راحت باشد.
اگر حین گشت‌وگذارتان در شهر کرمان به دنبال یک رستوران شیک می‌گردید، رستوران اسپاخو همان جایی است که دنبالش می‌گردید. این رستوران با دسترسی خوبی که به جاهای دیدنی کرمان دارد، از سوی گردشگران مورد استقبال خوبی قرار می‌گیرد. مجموعه گنجعلی خان، باغ فتح آباد، گنبد جبلیه و غیره از جاذبه های توریستی نزدیک به رستوران اسپاخو محسوب می‌شوند. از طرفی هم نزدیکی به مرکز شهر و نقاط اداری مهم، باعث می‌شود تا افرادی که به دلیل انجام امور کاری و تجاری به کرمان سفر می‌کنند، برای صرف وعده‌های غذایی خود اسپاخو را برگزینند.
چنانچه شما نیز سفری به کرمان در پیش دارید و یا ساکن این شهر هستید، می‌توانید رزرو رستوران اسپاخو را از تیم علاءالدین تراول بخواهید. چه قصد پذیرایی از میهمانان خود را داشته باشید و چه تورلیدر هستید و می‌خواهید همسفرانتان را برای صرف غذا به این رستوران ببرید، پیشنهاد می‌کنیم با پر کردن فرم رزرواسیون در همین صفحه، پیگیری‌های لازم و تأمین سفارش‌های خود را به کارشناسان تشریفات ما بسپارید. همچنین این رستوران امکان برگزاری جشن‌ها و ضیافت‌های شما را فراهم می‌کند.

اطلاعات مجموعه رستوران اسپاخو

نوع سرو : منوی انتخابی
نوع معماری : مدرن
نوع غذا : غذای ایرانی + غذای خارجی
امکان سرو قلیان : ندارد
فضای باز : دارد
موسیقی زنده : ندارد
اتاق اختصاصی : ندارد
امکانات صوتی تصویری : دارد
۵ غذای معروف رستوران :کباب شیشلیک ، استیک ، میگو سوخاری ، کباب بختیاری ، جوجه مراکشی
ظرفیت حداکثر تا۱۶۰نفر
تلفن۰۳۴ ۳۲۴۴۴۱۵۵
آدرس : کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، حدفاصل بلوار حمزه و خیابان هزار و یکشب

دسته بندی محصولات

  • غذای ایرانی
  • صبحانه
  • پیش غذا
  • غذای فرنگی
  • استیک
  • کباب ها
  • غذای دریایی
  • نوشیدنی

ساعات کاری

شنبه تا جمعه از ساعت ۱۳ تا ۱۶ و ۲۰:۳۰ تا ۲۳

 نظرات کاربران

  • کیفیت‌‎​‎‎​ بد نبود محیط‌‎‌​‌​ خوب بود رفتار‌‎​‎‏‏ پرسنل هم عالی بود
  • سلام‌‎​‎‎​ همه چیز عالی فضایی زیبا با موزیک‌‎‌​‌​ دارد حیاط سرپوشیده مشجر دارد کلا خوبه برای‌‎​‎‏‏ مهمانی های چند نفره و قرار دو نفره
  • کیفیت‌‎​‎‎​ غذا ها خیلی‌‎‌​‌​ خوبه قیمتش هم‌‎​‎‏‏ خوبه واقعا عالیه
  • محیط‌‎​‎‎​ رستوران شیک زیباو تمیز،اما متاسفانه قیمتها بسیار بالا،برنج ایرانی سرو شده سفت بود و کامل پخته نشده بود! کباب‌‎‌​‌​ فیله بره کیفیت مناسبی داشت،اما کباب کوبیده لقمه ،بصورت معمولی سرو شد،مبلغ ۶۶ هزار تومان بابت مالیات از بنده‌‎​‎‏‏ گرفتند،درکل بنظرم نسبت به کیفیت غذا و قیمت بسیار بالا و خارج از عرف تنها ارزش یکبار تست کردن داره
  • بالااتر‌‎​‎‎​ ازافتضاح بود.ماست خیار،جوجه وسالاد وشیشلیکش ودوغ محلی سفارش دادیم اصلا قابل خوردن نبود.شیشلیک‌‎‌​‌​ نپخته بود و بومیداد.دوغ محلی مونده بود.خیارداخل ماست خیار ترش کرده بود.جوجه هم‌‎​‎‏‏ هیچ طعمی نداشت وکمی خام بود.خلاف قیمت های بالا وظاهر خوبش کیفیت زیرصفربود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR