استخدام لاستیک بارز کرمان
نوشته شده در تاریخ ۰۱/۱۰/۰۷ | مرتبط با : اخبار استان | 574 views

کاریابی یکی از مهمترین مراحل در زندگی هر فرد، خصوصا جوانان است. افرادی که به تازگی از تحصیل فارغ شده اند یا پسران جوانی که دوران سربازی را گذرانده اند همگی جویای کار هستند. داشتن یک شغل خوب و دائمی شاید یکی از اولین نیازهای جوانان برای تشکیل خانواده باشد.

خوشبختانه کشور ما هم به دلیل دارا بودن تمامی منابع طبیع و چاههای نفت و گاز مناسب ترین زمینه ها را برای ایجاد کارخانه های خوب و قدرتمند دارا می باشد.

یکی از کارخانه های خوب کشورمان که به تولید لاستیک مشغول است و محصولاتش در سراسر ایران شناخته شده و پرطرفدار است، کارخانه لاستیک بارز است.

این کارخانه در شهر کرمان واقع شده است و از سال ۱۳۷۲ تا کنون مشغول فعالیت است.

این کارخانه به تازگی در تاریخ ۵ دی ماه سال ۱۴۰۱ برای جذب نیروی کار، آگهی استخدام منتشر نموده است. این استخدام دارای شرایط خاص و قوانین و ضوابطی می باشد که در ادامه مطلب تصمیم داریم در رابطه با آنها صحبت نماییم.

شما هم اگر جویای کار و اهل کرمان هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

استخدام گروه صنعتی بارز

شرایط آگهی استخدام

آگهی ۵ دی ۱۴۰۱: استخدام گروه صنعتی بارز
گروه صنعتی بارز (مجتمع کرمان)، در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی فنی و تولیدی خود از بین متقاضیان واجد شرایط مرد و بومی استان کرمان، پس از کسب موفقیت در آزمون‌های کتبی، مصاحبه تخصصی-رفتاری و اخذ نتایج معاینات پزشکی«طب کار» مطابق با قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و براساس شرایط ذکر شده در این آگهی، دعوت به همکاری نماید. افراد واجد شرایط می توانند طبق برنامه زمانبندی زیر از طریق پورتال  گروه صنعتی بارز اقدام به ثبت نام نمایند.
مهلت ثبت نام تا ۱۱ دی ۱۴۰۱ می باشد.

مدرک تحصیلی رشته های مورد نیاز شرایط سنی
دیپلم ریاضی و فیزیک – علوم تجربی – ادبیات – رشته ­های فنی وابسته به وزارت آموزش و پرورش متولدین اول دی ماه ۱۳۷۷ به بعد
فوق دیپلم برق – مکانیک-کامپیوتر – حسابداری – بهداشت حرفه ای

(دانشگاه­های معتبر)

متولدین اول دی ماه ۱۳۷۵ به بعد

قوانین و شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی گروه صنعتی بارز

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران؛
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی؛
داشتن توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تایید پزشک متخصص طب‌کار مورد تایید شرکت؛
عدم سوء پیشینه و سابقه محکومیت کیفری؛
عدم اعتیاد به مصرف مواد مخدر؛
نداشتن تعهد خدمت و رابطه استخدامی در سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها؛
دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن کارت معافیت دائم غیرپزشکی ؛
تبصره ۱: آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده مورد ملاک آزمون در زمان ثبت نام، مبنای استخدام خواهد بود و شرکت هیچ‌گونه تعهدی نسبت به پذیرش مدارک تحصیلی بالاتر در طول دوران خدمت کارکنان را ندارد.
تبصره ۲: بدیهی است در صورتیکه متقاضیان استخدام، قبل از ثبت‌نام، مدارک تحصیلی بالاتری نسبت به مدرک ثبت شده در آزمون را داشته باشند، مدارک تحصیلی مورد نظر تحت هیچ شرایطی، قابل پذیرش نمی‌باشد.
تبصره۳: دارا بودن شرایط اولیه و ثبت نام در آزمون استخدامی گروه صنعتی بارز به منزله پذیرش قطعی نمی­باشد و هیچ حقی برای متقاضیان ایجاد نمی­نماید.
در صورت تغییر در برنامه زمان‌بندی فوق، مراتب از طریق پورتال گروه صنعتی بارز به داوطلبان، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ساعت و محل برگزاری آزمون (در شهر  کرمان) از طریق پورتال  گروه صنعتی بارز اعلام خواهد شد.

 مدارک لازم جهت بارگذاری

تصویر اسکن شده مدرک تحصیلی
تصویر اسکن شده کارت پایان خدمت
تصویر اسکن شده کارت ملی
تصویر اسکن شده صفحه اول شناسنامه
تصویر اسکن شده عکس پرسنلی

ثبت نام

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا ۱۱ دی ۱۴۰۱
دریافت کارت آزمون: ۱۴ و ۱۵ دی ۱۴۰۱
زمان برگزاری آزمون: ۱۶ دی ۱۴۰۱

گروه صنعتی بارز

پروژه احداث کارخانه لاستیک بارز در سال ۱۳۶۴ در شهر کرمان کلنگ زنی شد و این گروه فعالیت تجاری خود را در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اولیه ی ۲۵۰۰۰ تن در سال برای تولید انواع تایر، تیوپ، نوار وسایط نقلیه ی سبک و سنگین و همچنین تایرهای کشاورزی آغاز نمود. درسال ۱۳۸۴ اولین مرکز تحقیقات و توسعه صنعت تایر کشور در گروه صنعتی بارز تاسیس شد که این مهم بومی سازی دانش طراحی و تولید تایر در کشور را در سال های بعد رقم زد. با دریافت تکنولوژی چهارمین تایرساز جهان شرکت کنتیننتال آلمان گروه صنعتی بارز تنها تولیدکننده تایرهای رادیال باری – اتوبوسی در صنعت تایر کشور محسوب و بدین ترتیب بخش اعظمی از نیاز صنعت حمل و نقل توسط این گروه تامین می گردد. به واسطه کیفیت بالای این تایرها و تکنولوژی های دریافت شده، رفته رفته به عنوان بهترین تایر ایرانی مطرح گردید و در سال ۱۳۹۵ کارخانه دوم گروه صنعتی بارز در استان کردستان به عنوان مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه تایرسازی کشور برای تولید تایرهای رادیال سواری و تایرهای مخصوص خودروهای کراس اوور و شاسی بلند افتتاح شد و در حال حاضر این مجموعه با ظرفیت تولید ۱۲۵ هزارتن به عنوان بزرگترین کارخانه تایر کشور مطرح بوده و ۴۶% سهم بازار ایران را به خود اختصاص داده است. حدود ۳۶% سهم تایرهای رادیال سواری، ۲۴ % تایرهای رادیال باری و ۴۰ % تایرهای کشاورزی ایران به گروه صنعتی بارز تعلق داشته از این رهگذر بارز به عنوان رهبر بازار تایر ایران و به روز ترین تایر ساز منطقه شناخته میشود.

ارکان جهت ساز گروه صنعتی بارز

  • ماموریت: ارزش‌آفرینی و نوآوری در حوزه‌ی ترابری جاده‌ای با به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا در تولید و عرضه‌ی انواع تایر خودرو با تاکید بر تامین نیازهای مشتریان داخلی و منطقه‌ای گروه و سایر ذینفعان آن
  • چشم‌انداز: گروه صنعتی بارز قصد دارد در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ تبدیل به یک تایرساز منطقه‌ای شده و نام خود را به یک نماد ملی ارتقاء دهد.
  • ارزش‌های سازمانی: مشتری محوری، نوآوری، کار تیمی، تصمیم‌سازی مبتنی بر مطالعه و تحلیل، رعایت نظم و آراستگی، احترام به محیط زیست.

تاریخچه انتقال تکنولوژی

اولین محصولات بایاس بارز در قالب قرارداد انتقال دانش فنی با شرکت بریجستون تولید گردیدند. پس از چندی، این شرکت با هدف تولید تایرهای رادیال سواری اقدام به جذب تکنولوژی TRI روسیه و در ادامه مارانگونی ایتالیا نمود. و آخرین اقدام برای ارتقاء سطح کیفی محصولات مختلف بارز از جمله رادیال سواری و باری، شرکت بارز در قالب قراردای ۱۰ ساله، اقدام به اخذ و پیاده سازی تکنولوژی کنتیننتال آلمان (چهارمین تایر ساز دنیا) نمود. در حال حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی بارز بر اساس این تکنولوژی طراحی و تولید شده و روانه بازار میگردند شود و لازم به ذکر است که گروه صنعتی بارز تنها تایرسازی در کشور محسوب می شود که توانسته استاندارد E-MARK اروپا را برای سایزهای متعدد گروه محصولات رادیال سواری و رادیال باری – اتوبوسی دریافت کند.

اهداف گروه صنعتی بارز

برخی از مهمترین اهداف گروه صنعتی بارز عبارت است

  • تولید ۱۴ میلیون حلقه تایر ( ۱۹۰ هزارتن)
  • کسب سهم بازار تایر تعویضی (RE) (سواری رادیال : ۳۲%) (باری و اتوبوسی رادیال: ۳۳%)
  • حفظ ۴۰% از سهم بازار تایر تجهیزی PCR و TBR
  • صادرات ۲۰% وزنی تولید
  • تولید ۴۸ محصول جدید
  • بهبود ارگونومی (۲۵% بهبود امتیاز پوسچر)
  • تطابق ۸۰% طراحی کلیه محصولات PCR و TBR با الزامات استاندارد Emark-stage۲
  • Cpk=۱.۳۳ در کارخانه کردستان , Cpk=۱.۱ در کارخانه کرمان
  • اخذ تندیس طلایی جایزه ملی مدیریت انرژی و اخذ نشان تعالی ایمنی، بهداشت و محیط زیست
  • کسب عنوان سازمان برجسته در عملکرد از موسسه EFQM اروپا
  • رسیدن به سطح بلوغ ۶ از ۱۰ در فرآیندهای سازمان
  • کاهش مصرف انرژی (۱۰% در مصرف گاز و ۸% در مصرف برق)


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR