هتل های کرمان
نوشته شده در تاریخ ۰۰/۰۶/۰۳ | مرتبط با : جاذبه گردشگری | 1,201 views

سفر و مسافرت جزء تفریحات هیجان انگیزی محسوب می شود که کمتر کسی می تواند آن را دوست نداشته باشد. مخصوصاً اگر مقصد کرمان باشد!

شهر کرمان یکی از شهرهای تاریخی کشورمان است و پر از جاذبه و زیبایی است، اگر تاکنون به این شهر سفر نکرده اید، حتما سفر به این شهر را در برنامه های گردگشری خود قرار دهید.

امروز قصد داریم تا در رابطه با هتل های شهر کرمان برای شما صحبت کنیم و یک لیست از این هتل ها به شما عزیزان ارائه دهیم. شهر کرمان هر ساله توریست های داخلی و خارجی بسیاری را در دل خود جای می دهد، از این رو می توانید انتظار هتل هایی در سطح کلاس بالا را از این شهر داشته باشید. با رزرو هتل، قبل از سفر، می توانید از دردسرهای جابه جایی از این هتل به آن هتل در حالی که چمدان در دست دارید، رهایی یابید. همچنین فراموش نکنید که کرمان در تمام طول سال هوایی خشک دارد، این شهر در بهار و تابستان گرم و خشک و در پاییز و زمستان سرد و خشک است و معمولاً هوای شب از هوای روز سردتر است.

هتل های کرمان

اقامتگاه بومگردی شهباز

اقامتگاه سنتی شهباز در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. قدمت این بنا مربطو به دروان قاجاریه می‌باشد و از مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به اماکن دیدنی از جمله بازار بزرگ، حمام گنجعلی خان، کاروانسرای وکیل و باغ هرندی اشاره نمود. اقامتگاه سنتی شهباز در یک طبقه و ۵ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

معماری که با هنر و طراحی ایرانی مخلوط شده تا جلوه زیبایی از خانه‌های ایرانی را میزبان گردشگران کند. هتل سنتی شهباز در بافت تاریخی شهر کرمان قرار گرفته و فاصله کمی تا بازار بزرگ کرمان و حمام گنجلیخان و دیگر جاذبه های شهر کرمان دارد. این هتل شامل ۵ اتاق با ظرفیت ۱۶نفر است در این هتل زیبا سعی بر فراهم آوردن حداکثر امکانات شده است از جمله اینترنت پرسرعت ، هر اتاق این مجموعه شامل سرویس بهداشتی جداگانه میباشد و همچین خدمات خانه داری روزانه را با حداکثر کیفیت به مهمانان خود ارائه میدهد. در هتل سنتی شهباز شما می‌توانید صبحانه ای دلپذیر را تجربه کنید. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل شهباز در تلاش اند اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزنند.

هتل پنج ستاره

هتل بین المللی پارس کرمان در سال ۱۳۸۱ و در زمینی معادل ۳۲۰۰۰ متر مربع و نیز با زیر بنایی معادل ۲۴۰۰۰ مترمربع تاسیس گردید که شامل ۸ طبقه به انضمام پارکینگ و پیلوت می‌باشد. با ورود به هتل پارس کرمان، قدم به یکی از مجهزترین ، زیباترین و کامل‌ترین هتل‌های ایران گذاشته اید، اتاق‌ها دارای امکانات کامل و هتل دارای بهترین رستوران‌ها و کافی شاپ می‌باشد، اگر در زمان سفر شما موسیقی پاپ زنده که در قسمت عقبی لابی نواخته می شود وجود داشته باشد، خستگی سفر را فراموش خواهید کرد.
لازم به ذکر است استخر و مجموعه ورزشی هتل در حال بازسازی می‌باشد.

هتل چهار ستاره

هتل چهار ستاره کپری قلعه گنج، عضوی دیگر از گروه هتل‌های پارسیان می‌باشد که در یکی از جنوبی‌ترین شهرهای استان کرمان به نام قلعه گنج، در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. در زمان‌های قدیم، کپر نماد فقر و زاغه نشینی بوده است ولی این هتل نماد کپر را از فقر به ثروت تغییر داد. این هتل به علت معماری منحصر به فردی که دارد در منطقه به هتل توپ نیز معروف می‌باشد. هتل کپری دارای ۵ راهروی سنتی است که هر راهرو دارای ۶ باب اتاق کپری می‌باشد. رستوران به صورت کپری با سرو انواع غذاهای سنتی و غذاهای خاص منطقه با ظرفیت ۳۰ نفر، کافی شاپ به صورت کپری در پشت لابی با ظرفیت ۳۰ نفر، آفرود در شنزارهای کویری، شتر سواری، پذیرایی شام در کویر و میوه فصل، موزیک و رقص محلی، بازی محلی رامازا، مشاهده منظره زیبای منطقه از بالای تخت ورزال که منظره‌ای منحصر به فرد از جنگل، کویر و تپه‌های شنی می‌باشد به همراه چاه‌های موتور آب کشاورزی از امتیازات این هتل هستند.

همچنین لازم به ذکر است فاصله ی شهر قلعه گنج تا شهر کرمان حدودا پنج ساعت می باشد.

هتل های کرمان با قیمت مناسب

با وجود آن که در شهر کرمان تنها یک هتل ۵ ستاره و لوکس وجود دارد که بهترین هتل کرمان است. اما دارای قیمت بالایی با توجه به امکاناتی که ارائه میدهد کی باشد. برخی از افراد به دنبال هتل‌هایی با قیمت متوسط و مناسب هستند تا بتوانند با توجه چند روزی را در این شهر لذت ببرند. منظور از هتل های اقامتی کرمان با قیمت مناسب هتل های ۴ ستاره و ۳ ستاره شهر کرمان است. امکانات هتل های کرمان که قیمت مناسبی هم دارند بسیار معقول بوده و مورد استقبال مسافران قرار گرفته اند.

هتل جهانگردی کرمان: از هتل های ۴ ستاره شهر کرمان می توان به هتل جهانگردی با امکانات بسیار عالی اشاره نمود. در این هتل با توجه به قیمت هایش دارای امکانات مناسبی است. این هتل دارای ۶۱ اتاق  و سوئیت میباشد. در نزدیکی هتل مجموعه گنجعلی خان و چندین جاذبه تاریخی و گردشی دیگری وجود دارد. از جمله امکانات هتل وجود سالن همایش، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، تاکسی سرویس، دستگاه خودپرداز، فروشگاه، خشکشویی، روم سرویس ۱۲ ساعته، زمین تنیس، سالن بیلیارد، اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، آسانسور، تلویزیون، یخچال، تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام و…. می باشد.

هتل گواشیر کرمان: این هتل جزء هتل های اقامتی کرمان است که ۳ ستاره محسوب شده و امکانات رفاهی خوبی در اختیار مسافران قرار میدهد. شامل: آسانسور، پارکینگ، خشکشویی، اینترنت، تاکسی سرویس شبانه روزی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، رستوران، سالن صبحانه خوری، سالن همایش، لاندری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سشوار و… است.

هتل های ارزان کرمان

در شهر کرمان علاوه بر هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره می توان به هتل های ۱ و ۲ ستاره هم مراجعه نمود. این موارد دارای قیمت مناسبتری هستند، ولی از نظر امکانات نسبت به دیگر هتل های کرمان پایینتر می باشند.

هتل کرمانیا کرمان: این هتل دو ستاره در بلوار جمهوری و دارای ۱۴ اتاق می باشد همچنین این هتل تازه تاسیس بوده و در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردید. از امکانات هتل می توان به سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، صندوق امانات، اینترنت، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم اعلام حریق، دستگاه واکس کفش، پارکینگ، خدمات بیدارباش، نمازخانه، تلفن و… است.

هتل ناز کرمان: این هتل یکی از هتل های اقامتی کرمان با قیمت مناسب است که دارای امکانات مناسبی نظیر اینترنت، تلویزیون، یخچال، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی و … می باشد.

هتل هزار کرمان: این هتل دو ستاره در سال ۱۳۷۲ مورد بهره برداری قرار گرفت و تا کنون پابرجا است. امکانات هتل شامل روم سرویس، اینترنت، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، کافی شاپ، تاکسی سرویس، یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و… می باشد.

هتل اخوان کرمان: از هتل های قدیمی  و دو ستاره کرمان که در سال ۱۳۶۳ افتتاح شد و در سال ۱۳۸۵ بازسازی گردید. از امکانات هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، پارکینگ، یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و… می باشد.

هتل کرمان در کرمان: خوشبختانه هتل کرمان یکی از هتل ها دو ستاره است که در منطقه ای آرام و دنجی قرار گرفته است. به دلیل نزدیکی به بزرگراه های اصلی دارای دسترسی عالی به فرودگاه و جاذبه های گردشی و تاریخی است. از جمله امکانات هتل می توان به رم سرویس، کمک اتاق، اینترنت، سرویس بهداشتی، حمام، صبحانه، تلویزیون، یخچال، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خشکشویی، نمازخانه، خدمات خانه داری و… اشاره نمود.

خانه مسافر مشتاق کرمان: خانه مسافر جزو ان دسته از هتل های اقامتی کرمان است که دو ستاره بوده و در چهار راه ناصریه کرمان قرار دارد. دارای امکاناتی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی، پارکینگ، اینترنت، تلویزیون ، یخچال، حمام و… می باشد.

هتل آپارتمان آسام کرمان: از جمله هتل آپارتمان های ۱ ستاره شهر کرمان است که دارای امکاناتی نظیر دستگاه واکس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، خدمات خانه داری، مینی بار، سرویس بهداشتی، پارکینگ، تلویزیون، صبحانه، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، حمام و… می باشد.

خانه مسافر فانوس کرمان: فانوس خوشبختانه یکی از هتل های کرمان است که تازه تاسیس بوده و می توان به راحتی پخت و پز نمود و دارای ۱ ستاره می باشد. از امکانات آن می توان به یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی بار، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته و… اشاره نمود.

هتل امین کرمان: این هتل به دلیل آن که در مرکز شهر کرمان بنا شده از نظر دسترسی به جاذبه های تاریخی و گردشی دارای دسترسی مناسبی است. از جمله خدمات آن شامل رستوران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، نمازخانه و لابی است.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR