بیمارستان ارجمند کرمان
نوشته شده در تاریخ ۰۱/۱۰/۲۶ | مرتبط با : اخبار استان | 464 views

استان کرمان یکی از بزرگترین استان های کشور است که دارای وسعت و جمعیت زیادی است. این شهر کویری دارای امکانات بیشماری هم می باشد که یکی از مهمترین آنها، برخورداری از بیمارستان های خوب و مجهز است.

یکی از بهترین بیمارستان های این شهر، بیمارستان ارجمند است. این بیمارستان یک بیمارستان خیریه ای است که توسط زنده یاد حاج محمد ارجمند کرمانی که به سلطان فرش کرمان شهرت داشت، در سال ۱۳۳۲ ساخته شد.

این بیمارستان اکنون به عنوان یک بیمارستان خصوصی با تعداد ۸۰ تخت فعال، مشغول خدمت رسانی به سهروندان کرمانی است.

شاید جالب باشد که بدانید، در ابندا این مرکز درمانی را با نام زایشگاه می شناختن و اکنون هم یکی از معروفترین و مهمترین بیمارستان های کرمان که خدمات مربوط به زایمان را ارائه می دهند، همین بیمارستان ارجمند است.

این بیمارستان اکنون دارای بخش های بیشماری است و خرمات بسیار متنوعی را در بالاترین سطح به بیماران و متقاضیان ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا با این بیمارستان، خدمات، بخش های درمانی و … بیشتر آشنا شوید.

اگر شما هم سابقه حضور در این بیمارستان و دریافت خدماتی را دارید، می توایند از قسمت نظرات تجربه و برداشت خود از امکانات این بیمارستان، رفتار پرسنل، به روز بودن تجهیزات و … در اختیار ما و سایر کاربران کرمانی قرار دهید.

برای تمای شما عزیزان آرزوی سلامتی داریم.

لیست بیمارستان های خصوصی کرمان

در ادامه می خواهیم به معرفی بیمارستانهای خصوصی این شهر کویریبپردازیم. بیمارستانهای خصوصی که خدمات زنان و زایمان ارائه می کنند و البته تعرفه هایشان هم به صورت خصوصی و غیر دولتی حساب می شود. اگر اهل کرمان هستید و قصد بارداری دارید یا باردار هستید و به زودی فرزندتان را به آغوش می کشید، این مطلب کمک زیادی به شما می کند تا بیمارستان مورد نظرتان را انتخاب کنید. لیستی از بیمارستانهای خصوصی شهر کرمان تهیه شده است که در زیر می بینید.

ردیف

نام بیمارستان

نوع بیمارستان

آدرس

تلفن

۱

ارجمند

دولتی

چهار راه ولی عصر – کوچه بیمارستان ارجمند

۳۲۲۲۸۹۸۹

۲

راضیه فیروز

دولتی

خیابان شهید مطهری -چهارراه قائم

۳۲۲۲۸۴۸۴

۳

مهرگان

دولتی

خیابان ابوحامد (شهید کامیاب) – روبروی اداره اوقاف

۳۲۲۲۰۲۱۰

با معرفی بیمارستان محبوب ارجمند همراه ما باشید.

درباره بیمارستان ارجمند کرمان

بیمارستان ارجمند یکی از بیمارستان های مجرب و فعال شهر کرمان است. موسس این بیمارستان، زنده یاد حاج محمد ارجمند کرمانی ملقب به سلطان فرش متولد ۱۲۷۱ هجری شمسی محله خواجه خضر کرمان می باشد. سپاس خدایی را که به شادروان حاج محمد ارجمند کرمانی توفیق داد که به دوران زندگی خود یک باب بیمارستان و زایشگاه سی تخت خوابی در شهر کرمان تاسیس و با تجهیزات کامل آن دوره،آماده بهره برداری کند و در تاریخ اول مهرماه ۱۳۳۲ هجری شمسی برای استفاده و رفاه حال بیماران تاسیس وقف نماید و موقوفاتی نیز برای کمک به تامین هزینه های آن بوجود آورده و باقی گذارد و ین بیمارستان در سال ۱۳۴۹ هجری شمسی به وسیله فرزند آن مرحوم، دکتر منوچهر ارجمند کرمانی با ایجاد یک ساختمان جدید به بیماریتان ۵۰ تخت خوابی تبدیل و با تجهیزات مدرن تکمیل گردید که اینک سالهاست مورد استفاده مردم کرمان می باشد. امید است که این خدمت خیرخواهانه و عام المنفعه مورد قبول ذات باری تعالی قرار گرفته و استمرار این کوشش انسانی به مدد مسئولان کنونی و آینده ادامه یابد و نام نیک بنیانگذار و خدمتگذاران باقی بماند.

بیمارستان ارجمند در محله چمران کرمان و در بلوار جهاد،خیابان ابن سینا واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بازار ارگ کرمان و ساختمان پزشکان اراد و بیمارستان مهرگان و کلینیک بعثت ۱ و بیمارستان شهیدباهنر قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس ولی عصر می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

بیمارستان ارجمند در حال حاضر با ۸۰ تخت که شامل ۷۰ تخت فعال و ۱۰ تخت اورژانس می شود، فعالیت می کند. این بیمارستان دارای رتبه ۱ ارزشیابی است ودر بخش های جراحی و داخلی، اطفال، اورژانس، زنان و زایمان، اتاق های عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و همچنین کلینیک اطفال و کلینیک مامایی مشغول ارائه خدمات پزشکی و درمانی است. بخش زنان و زایمان بیمارستان ارجمند از سال ۱۳۳۲ با هدف مراقبتهای ویژه مادران باردار پس از تاسیس به عنوان زایشگاه ارجمند فعالیت خود را آغاز کرده است.بخش زنان و زایمان از بخش های مهم و بسیار فعال بیمارستان ارجمند است. اتاق زایمان، اتاق زایمان فیزیولوژیک، لیسر، اتاق پهت پارتم، اتاق مادران تحت نظر جهت درمان، پره اکلاپسی و اکلاپسی، اتاق واکسیناسیون، اتاق شیر از دیگر واحدهای این بخش است.امکانات و تجهیزات این بخش بر اساس استانداردها ی روز دنیاست.

تعداد تخت بیمارستان ارجمند کرمان

۸۰

بخش های بستری بیمارستان ارجمند کرمان

اطفال – فیزیوتراپی – دندان پزشکی – جراحی عمومی – جراحی مغز و اعصاب – درمانگاه اورژانس – اورژانس

بخش های ستاره دار

اتاق عمل – اورژانس سرپایی – تخت زایمان – لیبر – ریکاوری

بخش های کلینیکی بیمارستان ارجمند کرمان

ارتوپدی – جراحی مغز و اعصاب – زنان و زایمان – ENT – بخش نوزادان – اطفال – اورولوژی – جراحی عمومی – داخلی – اورژانس تحت نظر

بخش های پاراکلینیک بیمارستان ارجمند کرمان

ارتوپدی – جراحی مغز و اعصاب – زنان و زایمان – ENT – بخش نوزادان – اطفال – اورولوژی – جراحی عمومی – داخلی – اورژانس تحت نظر

بیمه های تحت پوشش بیمارستان ارجمند کرمان

بیمه میهن,بیمه بانک کشاورزی,بیمه بانک صنعت و معدن,بیمه رفاه,بیمه سپه,بیمه بانک تجارت,بیمه بانک صادرات,بیمه بانک ملت,بیمه بانک ملی,بیمه هواپیمایی هما,بیمه سلامت,بیمه کمیته امام خمینی,بیمه دانا,بیمه تامین اجتماعی,بیمه ایران,بیمه ارتش,بیمه خدمات درمانی,بیمه کوثر,بیمه آتیه سازان,بیمه ایرانیان,بیمه آسیا,بیمه البرز,بیمه پارسیان,بیمه رازی,بیمه آرمان

مسئول: دکتر بهمن صادقی

در طی ۲۰ سال اخیر دکتر هاشمی مدنی، دکتر شاهرخی و دکتر صدیقی مسئولین آزمایشگاه بوده اند. آزمایشگاه بیمارستان ارجمند به طور ۲۴ ساعت فعال است و با حضور ۵ پرسنل ماهر و باتجربه آماده ارائه خدمات می باشد.

ساعات ملاقات بیمارستان ارجمند کرمان

همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۱۷

جمعه ها از ساعت  ۱۰ الی

آدرس بیمارستان ارجمند کرمان

  • کرمان ، خیابان شریعتی ، بعد از میدان باغ ملی ، بیمارستان ارجمند

نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR