زمینه سرمایه گذاری در استان بی نظیر است
نوشته شده در تاریخ ۹۳/۰۵/۱۸ | مرتبط با : اخبار استان | 872 views

مصطفی سلطانی روز شنبه در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان و دومین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت، افزود: همه باید از فضای به وجود آمده در استان کرمان به منظور جذب سرمایه گذار و توسعه استان بهره ببریم.

وی تصریح کرد: ستاد سرمایه گذاری کرمان تسهیلات و تمهیداتی را برای حمایت از سرمایه گذاری در این استان فراهم کرده است.

وی به رویکرد استاندار کرمان و اقدامات مهم در زمینه جذب سرمایه گذار در استان اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی ها می توانند با ارایه خدمات و قابلیت های دستگاه اجرایی خود در جذب سرمایه گذار در استان سهیم باشند.

مشاور استاندار کرمان در امور سرمایه گذاری، گفت: هر هفته یا دو هفته یک بار تفاهم نامه هایی در بخش اقتصاد و سرمایه گذاری در ستاد سرمایه گذاری استان کرمان با حضور استاندار امضا و مفاد آن نیز پیگیری می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، زبان و ادب پارسی را سرمایه ایرانیان دانست و ادامه داد: باعث افتخار هر ایرانی است که زبان فارسی بعد از یکهزار سال با آمیخته شدن و صیقل یافتن با فرهنگ قرآنی و ناب اسلامی از ایام گذشته بدون تغییر همچنان به یادگار مانده است.

رییس انجمن روابط عمومی های استان کرمان، جاودان ماندن زبان پارسی را یکی از افتخارات ایرانیان دانست و اظهار کرد: روابط عمومی ها با خرد جمعی و در راستای تنویر افکار عمومی حرکت می کنند.

او همچنین با اشاره به انتصاب ˈهادی احمدی افزادیˈ به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، وی را انسانی صادق و در حوزه روابط عمومی متخصص و کاردان معرفی کرد.

وی گفت: مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در مدت فعالیت خود نشان داد که در عرصه روابط عمومی می توان مفید واقع شد.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR