ضرورت آگاهی نسل جوان از مسائل کشور
نوشته شده در تاریخ ۹۴/۰۱/۲۷ | مرتبط با : اخبار استان | 636 views

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مردم به ویژه جوانان باید از مسائل کشور آگاه باشند و جدایی نسل جوان از نظام خطر بزرگی است.

حجت‌الاسلام مهدی عربپور صبح امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به شعار سال اظهار داشت: این شعارها از سوی مقام معظم رهبری می‌تواند سرلوحه برنامه‌های یک ساله در نظام و کشور باشد و این شعارها خط‌مشی برای سال‌های بعد است.

وی بیان داشت: تدبیر و دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب تحسین‌برانگیز است، زیرا این شعارها به موقع است و از چند جهت این شعار مطرح شد، شاید نسل‌های جدیدی که وارد عرصه می‌شوند هم به لحاظ تبلیغات سوء دشمن مقداری بین خود و دولت جمهوری اسلامی احساس جدایی می‌کردند که از خطرناک‌ترین وضعیت‌ها برای نظام‌های حکومتی است که ملت کم‌کم از دولت و مسئولان فاصله بگیرند.

عربپور ادامه داد: اگر وفاق و همدلی باشد هم دولت و هم ملت سربلند خواهند بود که نمونه بارز آن را در مسئله هسته‌ای کشور مشاهده کردیم که حضور مردم همه جا بوده است که این حضور مردم دولت‌مردان آمریکا را به مواضعی می‌کشاند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: جنگ هشت ساله و دفاع مقدس از همین نوع همدلی و همزبانی بود و اگر روزی مردم خود را از مجریان کشور جدا ببینند خطری بزرگ محسوب می‌شود.

عربپور بیان کرد: شعار سال باید سرلوحه برنامه‌های همه مدیران در تمام عرصه‌ها باشد و لوازم تحقق شعار سال درک شرایط موجود هم در داخل کشور و هم در منطقه است که می‌تواند ما را به تفاهمی برای تصمیم‌گیری‌ها برساند.

وی اضافه کرد: در زمینه مسائل عراق، سوریه، یمن و … که در یمن جای تاسف دارد دولتی که خود را خادم الحرمین می‌داند، بر مردم مسلمان می‌تازد.

امام جمعه موقت کرمان گفت: در داخل کشور هم وضعیت اقتصادی، مذاکرات، توقعات مردم و … نیاز به وضعیت باید تشریح شود اگر تشریح شود همدلی ایجاد خواهد کرد و تریبون‌دارها تشریح کنند اگر تحریم‌ها برافتد چه می‌شود و از چه زمان در کشور برقرار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان گفتار و کردارشان صادقانه و منطبق بر هم باشد و مردم از آنها صداقت در رفتار و گفتار ببینند و مسئولان نباید با مردم رودربایستی داشته باشند و بسیاری از مسائل را به مردم باید گفت و مردم باید از مسائل کشور آگاه باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان با بیان اینکه اگر دست برخی افراد از مسائل اقتصادی کوتاه شود و کنار بروند، بسیاری مشکلات رفع می‌شود عنوان کرد: بالا بردن سطح خدمات می‌تواند بین دولت و ملت همدلی و همزبانی به وجود آورد ملت ولی‌نعمت هستند تا جایی که توان دارید باید به مردم خدمت کرد.

عربپور با اشاره به اینکه مسئولان باید نقدپذیر باشند همان‌طور که بارها به مردم گفته شده نقدها از سر دلسوزی و منصفانه باشد، نقدهای خوب را باید پذیرفت تاکید کرد: برای جوانان باید پیشرفت‌های کشور را عنوان کرد و باید گفته شود بعد از ۳۶ سال از پیروزی انقلاب در کشور چه اتفاقات یا پیشرفتی شده است.

امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: پیشرفت‌های علمی کشور موجب افتخار است همچنین در مسائل دفاعی و فناوری‌های نوین پیشرفت‌های خوبی داشتیم که آگاهی جوانان در این زمینه‌ها بسیار اهمیت دارد و موج خودباوری جوانان می‌شود.

عربپور تصریح کرد: در استان کرمان همدلی و همزبانی از بدو ورود علیرضا رزم‌حسینی به عنوان استاندار توسعه پیدا کرده و ارتباط استاندار با نمایندگان و استفاده از نمایندگان در پیشرفت استان و همچنین همدلی با ائمه جمعه ایجاد شده و توسعه همه‌جانبه استان در تمام حوزه‌ها بر اساس شعار ولایت صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: وفاق و همدلی بین ائمه جمعه، بخشداران و نمایندگان دولت در شهرستان رفسنجان که از شهرستان‌های مذهبی و توسعه‌یافته است، موجب پیشرفت روز افزون این شهرستان شود.


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR