آخرین اخبار مربوط بهه بارش ها و سیل کرمان
نوشته شده در تاریخ ۹۸/۱۱/۲۳ | مرتبط با : اخبار استان | 262 views
سیل کرمان

سامانه بارشی جدیدی که از اوایل این هفته وارد استان کرمان شده تمامی استان را تحت تاثیر خود قرار داده است و این وضعیت جوی تا فردا ادامه دارد.

مدیر‌کل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان، مجید سعیدی در مصاحبه با خبرنگاران تسنیم در کرمان با اشاره به آخرین وضعیت خسارت طوفان و سیلاب در جنوب و شرق استان کرمان اظهار داشت: بارش شدید باران در جنوب استان کرمان به سیلابی شدن برخی از رودخانه‌ها در این منطقه منجر شده است.

وی از انسداد جاده رودبار به سمت ایرانشهر خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر آن دو راهی فرعی کهنوج به رودبار و راه ارتباطی ۲۳ روستای شهرستان رودبارجنوب نیز قطع شده است.

سعیدی با ذکر اینکه زیر سازهای این مطنطقه نیز دچار خسارت شده است افزود: برق تعدادی از این روستاها قطع شده که با فروکش کردن سیلاب‌ها برق آنها وصل می‌شود.

ایشان از وزش شدید باد و طوفان در شمال، مرکز و به ویژه شرق استان کرمان خبر داد و بیان کرد: وزش شدید باد و طوفان همچنان در این مناطق ادامه دارد و به محدودیت دید در جاده‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی به ویژه در ریگان و فهرج منجر شده است.

سعیدی  به خسارت بخش کشاورزی و زیرساخت‌ها در ریگان و فهرج اشاره کرد را بیان کرد و در پایان بیان کرد با فروکش کردن سیلاب و طوفان در جنوب و شرق استان میزان خسارات برآورد می‌شود.

تسنیم


نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما

copyright © 2021 , Kermaniec.IR